Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - "Overbetalt" hvad er det?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg tjekkede i dag mit regnskab og så at jeg havde fået 6 bilag som er katergoriseret som "overbetalt". Jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvorfor de er endt der, og hvad jeg har gjort forkert siden de er endt der nu, jeg er sikker på at de ikke var der førhen, jeg mindes slet ikke at have den kategori førhen.

Er der nogen som kan fortælle mig hvad det betyder?

Mvh
Kristian 

Iværksætter og investor. Jeg har et par blogs.

Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Økotek Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det tænkes du har betalt dem 2 gange? (har intet fagligt at bygge dette på) går bare efter ordet

Fra København K
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tjekket op på dem, og det er kunder som har betalt mig. Jeg tjekkede både back-end i mit CMS og banken mv. og der er ingen overbetalinger. Jeg tænker måske at det er Dinero som har registreret betalingen to gange måske, men er ikke sikker

Iværksætter og investor. Jeg har et par blogs.

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 702
Fra  Dinero Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Du har helt ret i at det er en ny status vi har lanceret for få dage siden.

Der er flere af vores brugere som er kommet til at registrere to betalinger til det samme bilag uden de har opdaget det. Sidst på året har deres revisor så opdaget det og skulle bruge tid på at korrigere for det. Der kan være flere grunde til at et bilag er blevet overbetalt, den mest typiske er at brugeren har ramt "Betalingsknappen" to gange.

Under alle omstændigheder har vi nu lavet det så du som bruger bliver opmærksom på det og nemt kan klikke ind på bilaget og fjerne den ene af betalingerne. Med andre ord er den nye status er ment som en ekstra lille hjælp til at få dit regnskab rigtig. :)

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

Fra København K
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Amen, det er sgu da fantastisk, mange tak for hjælpen! Big Smile

Iværksætter og investor. Jeg har et par blogs.

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Larsen:

Hej alle!

Jeg tjekkede i dag mit regnskab og så at jeg havde fået 6 bilag som er katergoriseret som "overbetalt". Jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvorfor de er endt der, og hvad jeg har gjort forkert siden de er endt der nu, jeg er sikker på at de ikke var der førhen, jeg mindes slet ikke at have den kategori førhen.

Er der nogen som kan fortælle mig hvad det betyder?

Mvh
Kristian 

Hej Kristian.

Har lavet en lille beskrivelse her:

https://dinero.dk/support/hvad-er-en-overbetalt-faktura/

De bedste hilsner

Rasmus

Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en overbetalt faktura, hvor kunden gjorde os opmærksom på at den sats vi havde brugt i fakturaen var steget (en timepris fastsat af Justitsministeriet). Kunden betalte så hvad vi var berettiget til med den nye sats, lidt mere end hvad vi havde skrevet på fakturaen.

Nu ligger den så som "overbetalt" i dinero. Hvad skal man gøre så både dinero og regnskabslovgivningen bliver tilfredse? ;-)

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke lige Dinero, men som udgangspunkt skal kunden jo have bilag for, hvad han rent faktisk har betalt.

Så du bør vel enten lave en kreditnota på det oprindelige beløb og en ny faktura på det rigtige.

Eller bare lave en tillagsfaktura til samme kunde på differencen?

Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

Jeg tror jeg går efter tillægsfakturaen, og skriver på den at den allerede er betalt.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)