Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Print af adresselabels direkte fra kundens oplysninger

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Fanzis.com Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har læst forskellige indlæg herinde om adressemaskiner/printere, og har derved fundet frem til gode og anbefalede. Det er derfor ikke primært dét jeg efterspørger i denne tråd

Det kan godt være jeg er blevet for forvent af at arbejde i sådan en stor webshop som Matas', men dér kom folks adresse automatisk op på skærmen og var direkte klar til print på adressemaskinen. Er det også sådan det kan foregå i små webshops, eller er der en anden måde man gør det på, dér?

Jeg starter jo snart min egen webshop, og når jeg ved hvordan det KAN foregå, vil jeg selvfølgelig gerne sigte derefter.

Takker på forhånd for behjælpelige svar!
 

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 03:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Nu ved jeg ikke hvad shop system du kører i osv. men på ordren kan du selvfølgelig se, alle de informationer som kunden har udfyldt.
Det vi selv gør er, blot at kopiere al info (navn, adresse, by osv) over i vores software, som fulgte med til vores labelprinter.
Herfra kan du skrive direkte ud - nemt og hurtigt :)

Tilmeldt 11. Jul 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Fanzis.com Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

tak for dit svar! Jeg kommer nok til at bruge Prestashop :) 

Du skriver blot at kopiere oplysningerne over i den anden software… Gør i dét hver gang, eller kun første gang ved hver kunde? :)

Venlig hilsen 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

ved du om det software du laver labels i, har en eller anden form for API-adgang?

Tilmeldt 11. Jul 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Fanzis.com Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

nej har ikke fået softwaren endnu. PostDanmark vil ringe til mig i dag efter kl 14 og fortælle mig om mine muligheder for forsendelse, og i den forbindelse ville jeg også spørge dem om dét med adresselabels…. 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

OK.

Jamen så findes der i bund og grund to moduler til Prestashop.


der findes et PacSoft-modul til 995,- (tror jeg det er) - det kan du bruge sammen med PostDanmarks PacSoft til at lave PAKKELABELS.

Almindelige adresselabels til BREVE, dem findes der et gratis modul til, til PrestaShop... Og det kan jeg så bare ikke lige huske hvad hedder... :-(

Søg i PrestaShops forum... :-)

P.S.: hvad er det for en printer du har?

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Afhæningt af hvilken type virksomhed du fører, antal forsendelser og forsendelsesart, vil du under opstarten evt. ikke behøve en egentlig labelprinter (afhængigt af model, koster de fra ca 1000,- inkl moms og op). Du kan så nøjes med at bruge din almindelige printer og blot ligge adresse-/forsendelsesdokumentet i en forsendeleslomme - de kan købes billigt hos IBOB; http://www.ibob.dk/relief-folgeseddellommer-c5-uden-tryk-225x165-mm-1000-stk

Tilmeldt 15. Jul 14
Indlæg ialt: 36
Fra  BilligeLED.dk Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener prestatips har lavet en modul til prestashop som kan printe labels ud fra pacsoft.

Tilmeldt 11. Jul 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Fanzis.com Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten, det er også pakkelabels jeg skal sende, i og med de er de eneste der er forsikrede (fik jeg at vide fra hende jeg snakkede med hos postdanmark). Så tusind tak for din hjælp. Jeg har ikke nogen printer endnu, men vil nok kigge efter én fra dét der hedder Brother. Er der noget alternativt, evt. bedre du kan anbefale?

Venlig hilsen 

Tilmeldt 11. Jul 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Fanzis.com Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for tippet Arne :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)