Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FTP Server PRIS?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

repsej:

Det lyder meget interessant. Jeg tænker bare om 20 gb er nok? og kan man "låse" filerne, således at det kun er mig, som kan slette dem?

Peter Elmkvist Snabe

Jeg har i dag en internet side, hvor jeg får et firma til at ligge billederne op, men det er dog alt for dyrt.

Det koster mig nogle måneder(afhængig af hvor mange produktbilleder jeg vil have oppe) 20.000-30.000. Jeg har de seneste 3 år brugt 600.000 på dette.....

Derfor søger jeg efter en løsning, hvor jeg skal gøre det hele selv, for at lave hele meget billigere.

Dvs. at jeg selv vil ligge billeder og så for det hele. 

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen rahol49

rahol49:
Det lyder meget interessant. Jeg tænker bare om 20 gb er nok?

Du kan tilkøbe al den ekstra plads du måtte ønske. Og du kan opgradere eller nedgradere nårsomhelst. For priser på ekstra plads, scroll ned på vores pris side. Generelt tror mange af vores kunder dog at de skal bruge meget mere plads, end de rent faktisk skal. Vi har mange "store" kunder på vores mindste løsning.

rahol49:
og kan man "låse" filerne, således at det kun er mig, som kan slette dem?

Ja, du kan oprette alle de brugere du ønsker, og kun give dem adgang til de filer og funktioner DU ønsker de skal kunne tilgå. Og dine brugere vil ikke kunne slette filer, medmindre du specifikt har givet dem adgang til det.

Du kan også vælge at gøre hele, eller dele af, din Filecamp ImageBank offentlig (without login), således at dine brugere ikke behøver at logge ind for at kunne se og downloade dine filer.

///

Du kan læse lidt mere om Filecamps funktioner her, og hvis du opretter en gratis demo skal jeg gerne guide dig igennem alle mulighederne.

P.S. Hvis dine filer ligger på en FTP server i dag, som vi kan få adgang til, hjælper vi gerne med at flytte hele balladen til Filecamp, uden beregning.

Mvh.
Jesper
j@filecamp.com

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

rahol49:

Dan Storm: 

Kender du prisen på en Image Bank

Jeg vil meget gerne investere lidt i det, men så skal det også være en holdbar løsning. Vi skal snakker flere 1000 pdf filer, men som hvert år vil bliver forøget med gennemsnitligt 200 filer. 

Jeg ved der findes nogle færdige systemer, men jeg har ikke nogen umiddelbar erfaring med dem, så jeg ville lave det selv.

Som allerede foreslået, så er FileCamp jo en oplagt mulighed, da du får alt hvad du har behov for og slipper for eventuel egenudvikling. Økonomien i det kender jeg ikke, men jeg ved der er mange der er glade for at bruge det.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker mange gange for de pæne anbefalinger :-)

rahol49:
Nogen der ved om man har mulighed for at "låse" filerne i ftp'en, således at de ikke kan slettes af andre end mig

Ja det er nemt nok, vi laver blot en upload-only konto til dem af dine kunder der skal uploade filer, og en full-access konto til dig.

Det behøver bestemt ikke koste en formue at få lavet, giv mig et kald på 4440 1337 el. mikkel@mikjaer.com så tager vi en snak om dine muligheder :-)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)