Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FTP Server PRIS?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

rahol49:

Hej Michael,

Bare så jeg har forstået det rigtigt: 

Jeg skal bestille et Webhotel - lad os sige at jeg bestiller 2 TB hos one.com til 1150 kr. pr. måned og så bare koble en FTP server(GRATIS??)  til mit webhotel. 

Dette ville spare mig utrolig meget, hvis webhotellet er den eneste reelle omkostning??

Hej Rahol.

Hvis du allerede har et webhotel, kan du jo bruge FTP serveren der er tilknyttet der.

Så vil det ikke koste dig noget.

 

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tilbyder One.com flere FTP-konti med forskellige brugerniveauer? 

Der er vel ingen grund for at kunder skal have adgang til alle andre kunders data, og heller ikke mulighed for at kunne slette filer.

Jeg ville også tale med Mikjaer.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Yes hiv fat i Mikkel Mikjaer :-)

Kan også anbefale at du prøve at ringe og høre hvad Mikjaer skal have...

Jeg får selv hostet diverse ting, og er ofte blevet overrasket over den gode service

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Grubbe:
Jeg ville også tale med Mikjaer.

vil give kasper 100% ret mikjaer ved hvad han laver og kanon service

General Ka D'Argo:

Yes hiv fat i Mikkel Mikjaer :-)

Kan også anbefale at du prøve at ringe og høre hvad Mikjaer skal have...

Jeg får selv hostet diverse ting, og er ofte blevet overrasket over den gode service

Tag fat i mikjaer og GLEM alt om one i denne sag.

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg ved ikke hvor hurtig netforbindelse du har, og du evt. Har fast ipadresse. Så kan du installere den gratis ftp server " filezilla" der kan du oprette forskellige brugere/grupper så du har styr på hvilke filer/mapper de skal have adgang til.
Kræver at du får åbnet specifik port i din router/firewall så den peger ind på din server.
Evt kunne du overveje en synolgy diskstation med to 2tb diske, til formålet. Men igen er det et spørgsmål om hvor meget det skal anvendes.
Dette kunne være en løsning, mht at anvende et webhotel som ftp server, er sikkerhedsrisikoen hvis der ikke er mulighed for at lave forskellige brugere.
Håber dette kan bruges.

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk også at FTP er ukrypteret, dvs. at det er nemt at opsnappe brugernavne og passwords på de brugere der logger ind på serveren. Hvis du kan leve med det er det selvfølgelig ikke et problem, f.eks. hvis det er offentlig tilgængelig data der er tale om.

Du kan vælge at benytte en protokol som er krypteret, f.eks. FTPS eller SFTP, mange moderne file-transfer programmer understøtter begge.

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du ikke har nogen udveksling med dine kunder, så er en FTP server unødvendigt kompliceret at bruge for dine kunder.

Det lader til at formålet udelukkende er at dine kunder skal kunne hente produktbilleder - så brug hellere krudtet på en Image Bank som muliggør hurtigt overblik og overførsel via HTTP.

Det vil kunne give dig nogle administrationsmæssige og statistiske fordele hvis du vælger at investere lidt i det.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle jeres svar! - der skal helt klart overvejes en del!

Nogen der ved om man har mulighed for at "låse" filerne i ftp'en, således at de ikke kan slettes af andre end mig?? 

Dan Storm: 

Kender du prisen på en Image Bank? 

Jeg vil meget gerne investere lidt i det, men så skal det også være en holdbar løsning. Vi skal snakker flere 1000 pdf filer, men som hvert år vil bliver forøget med gennemsnitligt 200 filer. 

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære rahol49

Jeg ville nu også krafitigt overveje et alternativ til FTP, hvis jeg var dig. F.eks vores løsning, Filecamp, som både er et FTP alternativ samt en professionel Image Bank.

Afhængigt af hvor meget dine pdf filer fylder, vil jeg tro at du kan klare dig med vores mindste løsning til ca. DKK 165/md. Og du kan altid tilkøbe mere plads hvis det bliver nødvendigt. Se flere priser her.

Du er meget velkommen til at starte en gratis demo. Vi snakker dansk og hjælper dig gerne i gang Smile

Mvh.

Jesper
j@filecamp.com

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal lige have afklaret noget: Dine kunder skal kunne hente disse PDF'er. Hvordan foregår det i dag? Sender du dem et link eller? Hvad bruger dine kunder disse PDF'er til? Er det fortrolig information de indeholder? 

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)