Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Title tags mærkelig på Google

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vodskov
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Nymarksminde Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, Aminoer!

Jeg sidder og laver lidt SEO på en af mine hjemmesider: http://cassan.dk 

Søger jeg på "Cassan" på Google, dukker min side op som nr.1. Men hvorfor skriver Google mit title tag sådan: "Cassan: Online Tegneserier og Illustrationer"? Hvor kommer "Cassan:" fra?

Jeg troede først det havde noget med mit søgeord at gøre, men hvis jeg søger på "Tegneserier" på Google, så står der stadig "Cassan:" foran. Er der nogen med et godt svar? :)

På forhånd tak!

Besøg Nymarksminde mini-zoo og fodboldgolf i Vodskov, Nordjylland

Tilmeldt 15. Jul 14
Indlæg ialt: 36
Fra  BilligeLED.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det være fordi du har haft skrevet det sådan før i tiden - og google så bare ikke har været forbi endnu ?

Evt få google til at crawle din side igen :)

Fra Vodskov
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Nymarksminde Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg også selv tænkt på, men jeg er 99% sikker på at det aldrig har stået sådan. Jeg kan også se at den har opdateret min meta description fra sidst hvor jeg ændrede den. Så går jeg også ud fra at den må have taget mit title tag med. Jeg har også set andre sider hvor google eks. skriver "Portal:" foran. Så jeg gik lidt ud fra at den får det et eller andet sted fra.

Besøg Nymarksminde mini-zoo og fodboldgolf i Vodskov, Nordjylland

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis Google ikke synes side titlen passer ret godt ind kontra det anvendte søgeord, kan du opleve den slags "Hjemmebixede titler" fra Google af.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Vodskov
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Nymarksminde Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret :)

Så længe de hjemmebixede titler passer fint, så gør det egentlig heller ikke noget. Det er bare let at undre sig over hvor de kommer fra.

Besøg Nymarksminde mini-zoo og fodboldgolf i Vodskov, Nordjylland

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)