Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til webshops: Køb Post Danmark-pakkepost fra kun 39 kr. på Pakkelabels.dk

Side 9 ud af 13 (127 indlæg)
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas

Tak for svaret, jeg holder øje med hvad I har at tilbyde i fremtiden, pt. er det desværre ikke attraktivt for os da vores volumen kontra vægt passer meget bedre på gul&gratis G-porto. Det virker som om Gporto har kunne forhandle en meget bedre vilkår hjem med post dk, men de havde jo nok også en lidt større brugergruppe fra dag 1.

Noter gerne endnu en Opencart bruger her (og Joomla/Virtuemart) og ville også være meget interesseret i udlandsforsendelser (Sverige, tyskland specielt).

Held og lykke med pakkelabels.dk, sidens design og brugervenlighed kan jeg kun give thumbs up for.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels_E:

Hej Nicklas

Tak for svaret, jeg holder øje med hvad I har at tilbyde i fremtiden, pt. er det desværre ikke attraktivt for os da vores volumen kontra vægt passer meget bedre på gul&gratis G-porto. Det virker som om Gporto har kunne forhandle en meget bedre vilkår hjem med post dk, men de havde jo nok også en lidt større brugergruppe fra dag 1.

Noter gerne endnu en Opencart bruger her (og Joomla/Virtuemart) og ville også være meget interesseret i udlandsforsendelser (Sverige, tyskland specielt).

Held og lykke med pakkelabels.dk, sidens design og brugervenlighed kan jeg kun give thumbs up for.

Hej Troels,

Mange tak.

Vi har noteret OpenCart på vores liste. Vedr. udlandske forsendelser, så kommer det meget snart. Du kan evt. oprette dig en bruger (hvis du ikke allerede er det), så vil du få besked, når det er muligt at købe pakkelabels til udlandske forsendelser.

God søndag.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Nguyen:

Vi har noteret OpenCart på vores liste. Vedr. udlandske forsendelser, så kommer det meget snart. Du kan evt. oprette dig en bruger (hvis du ikke allerede er det), så vil du få besked, når det er muligt at købe pakkelabels til udlandske forsendelser.

God søndag.

Supergodt koncept.

Og endnu en interesseret i OpenCart :)

www.isos.dk- IT support

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan vælger man at man vil printe i A5 format, det kan jeg hverken gøre på jeres hjemmeside eller på printeindstillingerne?

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mihammed:

Hvordan vælger man at man vil printe i A5 format, det kan jeg hverken gøre på jeres hjemmeside eller på printeindstillingerne?

Hej Mihammed,

Jeg kan se, at du har henvendt dig til vores support, som har besvaret dig, så jeg svarer dig ikke her :-).

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg har forstået det, så det kun muligt at printe ud i A4 format, og hverken i A5,A6 eller i formater fra labelprinter.
Så det vil sige man skal til at klippe i sit A4 papir og tape det fast på pakken?

Måske skulle i skrive klart og tydeligt hvilket formater labels kan printes ud i klart og tydeligt 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mihammed,

Det står på vores forside, at man skal bruge en A4 printer.

Jeg ved dog, at det er lykkedes nogle af vores brugere at modificere udskriften således, at de kan skrive ud på en labelprinter.

Det ligger dog i vores pipeline at udvide løsningen, så man let kan udskrive de købte pakkelabels på en labelprinter. Dog har vi pt. ikke nogen konkret tidshorisont for, hvornår vi har den del klar. Vi arbejder i øjeblikket på nogle andre udvidelser til Pakkelabels.dk.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Udvidelse hvor man kan vælge formater, burde være den højste priotet, så vi ikke skal sidde og klippe og klister.
Håber også at i gøre sådan at man kan printe i et format der passer til forsendelslommer, så man lige kan bukke A4 i halvt.

Kunne disse brugere ikke fortælle om deres modifictions tricks til labelprinter eller hvis du selv kender dem?

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mihammed:

Udvidelse hvor man kan vælge formater, burde være den højste priotet, så vi ikke skal sidde og klippe og klister.
Håber også at i gøre sådan at man kan printe i et format der passer til forsendelslommer, så man lige kan bukke A4 i halvt.

Kunne disse brugere ikke fortælle om deres modifictions tricks til labelprinter eller hvis du selv kender dem?

Hej Mihammed,

Jeg giver beskeden vores til vores produktansvarlig, så får vi det opprioriteret.

Jeg kender desværre ikke helt til disse modifikationer. Måske kan du oprette en særskilt tråd i debatten og spørge om det?

Mange af vores brugere er nemlig på Amino.

Mvh. Nicklas

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne det tænkes i kunne lave en løsning så man kunne sende en pakkelabel ud til kunden når man sender kunden varerne og hvis kunden returnere sine varer, kan kunde bruge denne pakkelabel og så koster det kun noget hvis kunden bruger det? Ved de helt store netbutikker har sådan en løsning og kunne være en kæmpe salgsfordel for mindre webshops der tilbyder gratis retur.

Side 9 ud af 13 (127 indlæg)