Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til webshops: Køb Post Danmark-pakkepost fra kun 39 kr. på Pakkelabels.dk

Side 7 ud af 13 (127 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Amadeo:

Hej Nicklas,

har I planer om implementeringen til Opencart?

Hej Amadeo,

Som udgangspunkt, så integrerer vi til de platforme, hvor der er tilstrækkelig efterspørgsel fra vores bugere.

Vi har ikke fået så mange efterspørsler efter Opencart integration endnu. Jeg har dog noteret det ned nu, når der kommer et par stykker mere, så går vi igang :-).

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved denne tråd efterhånden er et par måneder gammel, men håber alligevel nogen måske kan svare mig på et par spørgsmål, vedr. Pakkelabels.dk's løsning.

1. Er der nogen der har et link til en shop, hvor integrationen er brugt, med både Post DK og GLS's løsning?

2. Kan man, når løsningen er integreret i shoppen, indtaste postnr. eller ligende, hvorefter nærmeste pakkeshop/afhentnings posthus findes?

3. Jeg har i går oprettet brugeren hos Pakkelabels.dk og har kigget lidt på siden, men i går kunne jeg vælge SMS og e-mali advisering hvilke jeg pludselig ikke kan i dag, jo mindre det altsså bare er flyttet til andet sted i bestillingen, end som i går, hos valg af forsikring og omdeling?

4. Går ud fra SMS og e-mail advisering stadig er en del af systemet, selv om jeg ikke lige kan finde det, så er dette også en del af integrationen til shop løsningerne, således at kunderne automatisk får tilsendt data?

Håber nogen kan hjælpe med lidt svar :)

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

D.Ahlmann:

Ved denne tråd efterhånden er et par måneder gammel, men håber alligevel nogen måske kan svare mig på et par spørgsmål, vedr. Pakkelabels.dk's løsning.

1. Er der nogen der har et link til en shop, hvor integrationen er brugt, med både Post DK og GLS's løsning?

2. Kan man, når løsningen er integreret i shoppen, indtaste postnr. eller ligende, hvorefter nærmeste pakkeshop/afhentnings posthus findes?

3. Jeg har i går oprettet brugeren hos Pakkelabels.dk og har kigget lidt på siden, men i går kunne jeg vælge SMS og e-mali advisering hvilke jeg pludselig ikke kan i dag, jo mindre det altsså bare er flyttet til andet sted i bestillingen, end som i går, hos valg af forsikring og omdeling?

4. Går ud fra SMS og e-mail advisering stadig er en del af systemet, selv om jeg ikke lige kan finde det, så er dette også en del af integrationen til shop løsningerne, således at kunderne automatisk får tilsendt data?

Håber nogen kan hjælpe med lidt svar :)

Hej D.Ahlmann,

1) Den må jeg ikke svare på, da vi ikke kan opgive vores kundeoplysninger, men mon ikke nogen melder sig :-)?

2) Til din webshop, så skal du finde et GLS modul. Inden på Pakkelabels.dk kan du dog vælge Pakkelabel > Ny Pakkelabel. Under modtagerinformation kan du angive et post nr., hvorefter den slår nærmeste pakkeshop op. 

3)+4) SMS og e-mail advisering er stadig en del af systemet. Vi har bare optimeret købsflowet, så brugeren ikke behøver at klikke af, om de ønsker SMS/e-mail notifikation under produktvalg. Begge felter er nu istedet synlig under modtagerinformation. Hvis felterne er udfyldte, så får kunden advisering :-).

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt arbejde, jeg har bestemt ikke fortrudt at jeg er begyndt at bruge pakkelabels.dk

Det fungerer perfekt sammen med prestashop og sparer mig for en del tid i det daglige - og tid er jo som bekendt penge - kan varmt anbefale pakkelabels.dk

 

Mvh. Martin

 

 

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Zylauv Kristensen:

Godt arbejde, jeg har bestemt ikke fortrudt at jeg er begyndt at bruge pakkelabels.dk

Det fungerer perfekt sammen med prestashop og sparer mig for en del tid i det daglige - og tid er jo som bekendt penge - kan varmt anbefale pakkelabels.dk

 

Mvh. Martin

 

Hej Martin,

Det varmer rigtigt meget at høre. Det vil jeg give videre til teamet.

Har du lyst til at give os en anmeldelse på Trustpilottrustpilot.dk/review/pakkelabels.dk? :-)

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas.

Tak for dine svar, som dog leder til endnu et par spørgsmål.

1. Det vil sige, at hvis jeres løsning implementeres i en shopløsning, så har kunden ikke mulighed for at vælge hvilke pakkeshop leveringe skal ske til?

2. Jeres fragtpriser til GLS er på nogle punkter fordelagtige, men i dag havde jeg fx. en pakke, som kun målte 25x10x20 cm, men om veje 12 k. Denne pakke ville gennem jer skulle laves som en 10-15 kg forsendelse, til 69.- + 19.- for omdeling, men ved indlevering og udfyldelse af pakkelabel der, kunne den sendes som en small forsendelse til 70.- inkl. omdeling og op til 20 kg. Jeres løsning ville ved denne forholdsvis lille men tunge pakke, således være 18.- dyre, hvilke ved mange forsendelser jo hurtigt løber op. Er denne type forsendelser noget I blot ikke har taget højde for endnu i jeres løsning, eller er det blot noget man må tage med i jeres løsning, hvor man så spare på de små pakker?

Håber stadig nogen som bruger jeres implementering, vil byde ind med et link til deres shop så man kan se løsningen live.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

D.Ahlmann:

Hej Nicklas.

Tak for dine svar, som dog leder til endnu et par spørgsmål.

1. Det vil sige, at hvis jeres løsning implementeres i en shopløsning, så har kunden ikke mulighed for at vælge hvilke pakkeshop leveringe skal ske til?

2. Jeres fragtpriser til GLS er på nogle punkter fordelagtige, men i dag havde jeg fx. en pakke, som kun målte 25x10x20 cm, men om veje 12 k. Denne pakke ville gennem jer skulle laves som en 10-15 kg forsendelse, til 69.- + 19.- for omdeling, men ved indlevering og udfyldelse af pakkelabel der, kunne den sendes som en small forsendelse til 70.- inkl. omdeling og op til 20 kg. Jeres løsning ville ved denne forholdsvis lille men tunge pakke, således være 18.- dyre, hvilke ved mange forsendelser jo hurtigt løber op. Er denne type forsendelser noget I blot ikke har taget højde for endnu i jeres løsning, eller er det blot noget man må tage med i jeres løsning, hvor man så spare på de små pakker?

Håber stadig nogen som bruger jeres implementering, vil byde ind med et link til deres shop så man kan se løsningen live.

Hej D.Ahlmann,

Det er korrekt. Vores priser går efter vægtklasser, mens priserne på GLS pakkelabels, som man køber hos Pakkeshops går efter dimensioner, hvor alle pakker her må veje op til 20 kg. Det betyder, som du også har skitseret, at der er nogle specielle tilfælde/scenarier, hvor det er billigere at købe GLS pakkelabels hos en pakkeshop.

Vedr. dit sidste spørgsmål omkring pakkeshop opslag på front-end på webshoppen. Den del er ikke noget som vi tilbyder fra vores side. GLS har dog et pakkeshop API (http://www.gls.dk/information/Folder/Webservice%20ParcelShop%20EN%20v.1.0.0.3.pdf), hvor man selv kan implementere denne opslag på sin webshops front-end. Jeg ved også, at de fleste webshop platforme derude har en GLS pakkeshop modul, som man kan gøre brug af.

Vores webshop integration går kun ud på, at vi via shop API henter ordrer ind på vores Pakkelabels WebApp, hvorfra pakkelabels kan oprettes. Det vil sige, hvis kunden på forhånd har valgt en pakkeshop på front-end, så vil denne info komme med ordren ind på vores WebApp.

Har man ikke GLS pakkeshop opslag på sin webshop, så har man også mulighed for at slå den nærmeste pakkeshop op ud fra modtagerens adresse i vores WebApp, når ordren er kommet ind.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår jeg jeres volumenberegning rigtigt?

Konkret eks. på priser inkl. omdeling. Vægt (kg):5,50 Mål i meter (L, B, H):0,43 x 0,30 x 0,32

Pakkelabels.dk (volumenvægt 11,56 kg.) = Kr. 118,00

Post.dk 5-10 kg. pakke = Kr. 110,00

G-porto 5kg til 10kg =  Kr. 78,00

?? Så er det da pludselig meget mindre attraktivt for os, jeres side fungere ellers fantastisk ift. de to andre nævnte aktører.

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Amadeo:

jeg kunne også tænke mig at være med, hvis det var bare 1 kr billigere end G-porto.

Men det er det ikke.

G-porto kan jo også bruges af erhverv.

G-porto er momsfrit, da det henvender sig til private. Da denne løsning er B2B går jeg ud fra, at man får en faktura med moms.
Amadeo, du sparer altså momsen ved at bruge denne løsning.
/N. 
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Nguyen:
Som udgangspunkt, så integrerer vi til de platforme, hvor der er tilstrækkelig efterspørgsel fra vores bugere.

Så vil jeg gerne efterspørge integrering til Smart-web.dk :-)

Side 7 ud af 13 (127 indlæg)