Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til webshops: Køb Post Danmark-pakkepost fra kun 39 kr. på Pakkelabels.dk

Side 2 ud af 13 (127 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak opretter mig med det samme - taster sgu gerne hver ordre ind hvis jeg kan spare 10-20kr pr. pakke :-)

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

General Ka D'Argo:

Tak opretter mig med det samme - taster sgu gerne hver ordre ind hvis jeg kan spare 10-20kr pr. pakke :-)

Kanont. Du siger bare til, hvis du har spørgsmål eller noget feedback. Ser frem til at høre fra dig igen :-).

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 4 person

Hmm, forstår ikke helt at prisen den 100% ens med det Post Danmark services er, man spare ikke noget ved at bruge jeres services i forholdt til at ringe til Post Danmark og få en aftale med Post Danmark, tvært imod har man en mindre kredit ved jer da man skal betale med kreditkort hvor man ved Post Danmark får 30 dages kredit ca.

Idéen er skide god men i bliver nød til at få priseren billigere end hvad Post Danmark kan klare som udgangspunkt, for vi kan vel godt blive enig om at hvis i sælger x antal labels får i en mindre pris og derved spare man ikke noget som slut bruger/webshop ejer.

Hvis man kan få prisen mindre + et API som man kan sætte op imod sin webshop så lyder det rigtig spænde, men som det er nu er det ikke noget jeg personligt syndes virker intressant, som sagt idéen er rigtig god lad os får en billiger fragt rate i Danmark :)

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kommer nok an på, hvilken størrelse pakker man har.

De priser jeg fik ved Post Danmark var næsten 200% dyre end disse priser (pakker på 8-20 kg). Så jeg synes priserne er rigtig fornuftige.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Paris Nakita Kejser:

Hmm, forstår ikke helt at prisen den 100% ens med det Post Danmark services er, man spare ikke noget ved at bruge jeres services i forholdt til at ringe til Post Danmark og få en aftale med Post Danmark, tvært imod har man en mindre kredit ved jer da man skal betale med kreditkort hvor man ved Post Danmark får 30 dages kredit ca.

Idéen er skide god men i bliver nød til at få priseren billigere end hvad Post Danmark kan klare som udgangspunkt, for vi kan vel godt blive enig om at hvis i sælger x antal labels får i en mindre pris og derved spare man ikke noget som slut bruger/webshop ejer.

Hvis man kan få prisen mindre + et API som man kan sætte op imod sin webshop så lyder det rigtig spænde, men som det er nu er det ikke noget jeg personligt syndes virker intressant, som sagt idéen er rigtig god lad os får en billiger fragt rate i Danmark :)

Fordelen er vil også, at har du en mindre webshop du vil starte op og ikke har cvr nummer endnu, så kan du stadig sende pakker billigt, for Post Danmark sælger ikke den ydelse du skriver om, til nogle uden cvr.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vores service appellerer selvfølgelig ikke til alle og en hver. Med pakkelabels.dk er vores mål at hjælpe de mindre webshops, som ikke har tilstrækkelige forsendelsesvolumen til at få en god aftale direkte med Post Danmark. Ved at vi kan tilbyde fordelagtige pakkelabelspriser igennem Pakkelabels.dk, så vil vi kunne hjælpe de små webshops med at være ekstra konkurrencedygtige, så du får endnu bedre vilkår for at vækste deres forretning.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Jeg synes, at det er et super godt koncept, og det kommer helt sikkert til at hjælpe mange små webshops!
Jeg vil helt klart benytte mig af det!

Mvh.

Kristoffer 

Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 43
Fra  vConnect Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Selv som konkurrent til jeres produkt må jeg sige at det er smart (godt tænkt) :)

HUSK også at alle PostDK kunder bliver kreditvurderet, du skal ligge en banksikkerhed OSV OSV.. Det er altså ikke bare lige.. Så ideen holder 100% - Held og lykke med det.. Håber i vil være interesseret i at tilbyde jeres kunder vores VælgSelv modul gratis. 
http://www.amino.dk/forums/t/230427.aspx

Glæder mig til at følge jer og i skal være velkommen til at kontakte mig hvis i kunne se evt. synrgier. :)

MVH TH 

Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der Track & trace på de her labels?

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

linnegaard:
Er der Track & trace på de her labels?

Det er der på alle pakker fra Post Danmark, uanset om de er sendt privat eller som erhverv.

Side 2 ud af 13 (127 indlæg)