Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev hvilket/hvordan

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Fra  karlen.dk Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit spørgsmål er følgende: hvilken type er mest effektiv og mindst irriterende. Personligt bryder jeg mig ikke om sider hvor skærmen bliver fyldt med en popup med mulighed for tilmeldelse, når man lander på siden. Men hvad er den mest effektive måde at få kunder til at tilmelde sig nyhedsbrevet. Der er IKKE betalings mulighed på hjemmesiden.

www.hestewrap.dk

 

Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger selv en diskret pop up, som dukker op efter lidt tid på siden nede i højre hjørne. Det fungerer ret godt og tilfører os en hel del nye abonnenter. Skal du bruge hjælp til at lave, må du endelig sige til.

Tilmeldt 23. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Fra  karlen.dk Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg se din side hvordan det er lavet?

Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå ind på www.corecph.dk og klik lidt rundt. Efter lidt tid kommer pop up´en. Sig til hvis du vil have hjælp til at lave det.

Mvh

Jesper

Mobil: 22201975

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2209
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det mest effektive er at love noget for tilmelding, som virkelig interesserer din målgruppe. :) Men selvfølgelig skal der også gøres opmærksom på nyhedsbrevet. Jeg bruger en Twami boks, den synes jeg er diskret, da den popper op første gang, men forsvinder, hvis du ikke klikker på den - og besøger du hjemmesiden mere end 3-4 gange uden at klikke, popper den ikke op. 

Hvis du slet ikke kan lide pop up, skulle du kigge på en hello bar. Du kan oprette en hello bar i dine foretrukne farver med link til nyhedsbrevets landing page på et par minutter. Hello baren placerer du øverst eller nederst på din hjemmeside.

Tekstforfatter, korrekturlæser, cand.mag., specialist i Emotionelle Kundetyper

Få en rådgivning for 0 kroner her.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)