Hej, Har nogen af jer forstand på prisniveau af markedsføring på rejsesider? Jeg er nu så heldig at efter længere tid at have branded div. bureauer og selskaber til rene goodwill priser, er jeg begyndt at få en hel del forespørgsler om betalende samarbejder. Senest har en verdensomspændende virksomhed efterspurgt muligheden/priser for at jeg publicere nogle artikler for dem - og det er jo vildt fedt, og hertil kommer flere tiltag. MEN jeg aner intet om hvad jeg skal tage for sådan noget.... Nu står virksomheden og gerne vil have en pris, og jeg er nødt til at finde ud af hvad er rimeligt - dem jeg normalt trækker på mht. sådan noget er på ferie, så jeg er lidt på den. Hvordan regner I sådan noget ud? Hvad er rimeligt og hvordan fanger jeg det overhovedet an? Glæder mig til at I kan gøre mig lidt klogere :) Dbh Charlotte PS De leverer selv artiklen. |
Jeg aner intet om prisniveauet, men hvis det er artikler til rejsetanker.dk, håber jeg, at du forinden retter lidt i "om-teksten":
" - alle anbefalinger og henvisninger beror KUN på vores brugers private erfaringer, ligesom det også kun er vores brugere som leverer og bedømmer alt indhold på RejseTanker.dk. - RejseTanker.dk har INGEN økonomisk interesse i anbefalinger og vi indgår kun aftaler med relevante bureauer, selskaber, hoteller m.m. i form af annoncering. " [sic]