Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - manglende kunder til smykke webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg sælger smykker via min webshop www.aldezi.dk, men har svært ved at få tiltrukket kunder til. Jeg har forsøgt mig via de sociale medier, også har jeg besøgt diverse messer, hvor der er blevet uddelt lidt visit kort. 

Den lille indkomst har desværre resulteret i, at hvis der ikke kommer mere gang i salget, er jeg nødsaget til at lukke, da det rent økonomisk ikke længere hverken er forsvarligt eller kan løbe rundt. 

Så det jeg håber med dette indlæg, er ikke kun at få spredt interessen for Aldezi, men lige så meget for at få nogle gode råd og tips til hvordan jeg kan øge mit salg yderligere. 

Med venlig hilsen 

Marie Møller

Aldezi.dk

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør få et nyt design på din webshop. Der er flere problemer med den, men det største er, at dine produktfotos ikke linker til produktet (men til et større billede). Som bruger vil man automatisk klikke på billedet for at komme til produktet, men på din shop skal man klikke på et tekstlink ovenover billedet. Jeg tror du mister rigtig mange kunder på den konto, da man får indtrykket af at shoppen ikke virker som den skal. Det bør du ihverfald få din webdesigner til at rette asap!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at du ikke umiddelbart har noget statistk på din side (Google Analytics) som kan fortælle dig næsten alt om dine besøg. Det betyde at du ikke kan se hvor det går galt og hvor mange der kommer ind.

Derudover er der en række fejl på din side som du skal have rettet hurtigt:

1) Sort tekst på en mørk baggrund på forsiden.

2) På shoppen får jeg en scrollbar inde på siden - ikke godt

3) Fjern linket til Webdesigner 18 i bunden. Siden reagerer ikke - dette kan betyde en degradering i din ranking

4) Få evt. nyhedsbrevstilmeldingen ind på forsiden over billedet - man ser den ikke i bunden

5) På produktsiderne har du samme tekst i over produktet - hvorfor? Det giver ikke ekstra

6) Der er ikke nogen beskrivelse af produkterne "Ørestikker med glitter effekt i Rhodium" er ikke nok som beskrivelse. Nu køber jeg ikke selv smykker men der burde være meget mere tekst.

7) På produksiderne ved siden af Facebook knappen er teksten sort... igen på en mørk baggrund.

Generelt fremstår siden amatøragtigt og jeg kan godt forstå hvis folk går videre til en anden side. Jeg ved ikke hvem der har lavet designet, men du bør få en professionel designer til at lave et pang-design der slå benene væk under folk.

Så de vigtigste ting er:

1) På noget Analytics på siden

2) Nyt design

3) Mere beskrivelse på produkterne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie,

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig, da jeg selv har en webshop jeg prøver, at få op at køre. Din hjemmeside fungerer faktisk rigtig fint, jeg kan godt lide det mørke udtryk - den kan dog godt optimeres lidt hist og her.

Du skriver, at du forsøgt at reklamere for din webshop på sociale medier og messer - har du lavet eller købt nogen form for SEO? Det er ret vigtigt og det vil kunne hjælpe dig i gang med salgene!

Her er lidt rettelser og tilføjelser, der kan hjælpe dig på vej til flere kunder:

- Du bør ændre farven på forside-teksten, det er fuldstændig ulæseligt

- Produktbillederne skal linke til produktet, ikke til et større billede - det burde hjælpe på konverteringsraten

- Når man trykker på dit logo, skal det linke videre til forsiden

- Tilføje nogle bedre beskrivelser på produkterne

- Du kan overveje, at lave en side der omhandler dig selv og viser din passion for smykker - vis hvem du er og byg en tryghed op, omkring din hjemmeside

Håber du får det til at lykkedes! DBH Magnus

Tilmeldt 30. Jul 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak, vil helt sikkert sende disse rettelser og tilføjelser til min webmand :) 

I forhold til det med SEO, hvordan fungerer det så helt præcist, og hvor/hvordan køber man det? Alt hvad der kan øge mit salg, er værd at forsøge sig på. 

Igen, tusind tak for dine tips og hjælp! 

MVH. 

Marie Møller

Tilmeldt 30. Jul 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels 

Jeg har en professionel designer til at stå for det, men jeg er glad for dine tips. Har allerede sendt din besked videre til ham, så forhåbentlig er det noget, han vil rette op på hurtigst mulig. 

Mvh. 

Marie Møller 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Apropos teksten på forsiden, synes jeg faktisk, at du skal fjerne det helt. Information om smykkerne og selve butikken, kan jo findes under "Information". Det skader din konverteringsrate, at der er så mangle "klik", før selve produktet og muligheden for at købe, kommer frem. Vis dine varer frem på forsiden og gør det muligt, at købe direkte fra forsiden - i stedet for at forklare at du sælger smykker, skal du vise det. 

Der er ikke nogen konkret opskrift på søgemaskineoptimering, men det handler om, at vise fx. Google, at din hjemmeside er noget værd. Et godt sted at starte, ville være, at få skrevet nogle bedre beskrivelser til dine produkter og få fyldt noget tekst ind i dine meta-tags. Derefter vil en ting som linkbuilding, være en rigtig god ting, at gå videre med - prøv at Google det og bliv lidt klogere.

 

  

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at se denne side, og se hvordan den fungere på de mobile platforme:

http://www.isresponsive.com/?site=http://www.aldezi.dk/

Alene dette fungere bestemt ikke her i 2014, ved fra min egen hjemmeside at over 40% benytter tablet/mobil til at se siden. Så fungere den ikke på tablet/mobil smider du bare et kæmpe kundegrundlag væk allerede der.

Hvis du har betalt et prof firma for at lave din hjemmeside må jeg ærligt indrømme at jeg havde brokket mig ret højlydt.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)