Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsikringstilbud.nu ønsker feedback på hjemmesiden.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Vi er et lille team som vil prøve at etablere os som danskernes foretrukne forsikringsportal. Vi er klar over at der er flere spillere på market som allerede er solidt etableret men vi mener vi kan gøre det mere simpelt og nemt for forsikringskunderne at få den bedste og billigste forsikring.

Vi har ikke den store erfaring med grafisk arbejde og har opsat vores hjemmeside via SEO. I den forbindelse ville vi sætte pris på hvis i ville hjælpe os med ris og ros og god konstruktiv feedback/kritik.

Web:   www.forsikringstilbud.nu

på forhånd tak.

Forsikringstilbud.nu

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke, det vil få succes.

Jeg vil absolut ikke have, at bliver ringet op af sælgere, eller bliver spammet til, sorry.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Amadeo:

Jeg tror ikke, det vil få succes.

Jeg vil absolut ikke have, at bliver ringet op af sælgere, eller bliver spammet til, sorry.

Hvor står der at du bliver spammet til, og under "Kommentar" kan du trods alt bare tilføje at du kun ønsker henvendelse på mail ?

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amadeo, 

Tak fordi du lige ville kigge på hjemmesiden og komme med din feedback. Man kan sige at de kunder som ville bruge vores portal er jo folk som søger en billigere/bedre løsning på deres forsikringer. Det vil jo sige at det er noget de selv opsøger så derfor er jeg ikke så bange for at kunderne ville syntes det var træls at forsikringsælgerne ringer.

Mvh. Forsikringstilbud.nu

Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 37
Fra  Ejendomsmægler.NU Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget flot siden. Tillykke med den. :-)

Få 3 Gratis Ejendomsmægler Tilbud

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :) 

Først og fremmest, rigtig flot side, og rigtig godt koncept.

Med hensyn til siden, har jeg et par forslag:

  •  Kontaktoplysninger, CVR o.s.v. bør stå i bunden af siden.
  • Rigtig godt at I har info om de forskellige forsikringer, det var noget af det første jeg ledte efter, men det bør være mere tydeligt. Måske kunne man have en knap under hver forsikringstype der ledte til en side omhandlende den? Ellers bare have info-siden om forsikringerne lidt mere tydeligt på landing siden.  
  • På siden "kontakt os" bør I have en kontakt form, da dét vil gøre det lettere for brugeren at kontakte jer. Derinde kan I også godt have et kort, der viser hvor I verden I er placeret - også for at fylde det lidt ud med noget grafisk. 
  • Siden er ikke responsive, og virker ikke super godt på smartphone, og til dels tablet. Dette kan ende med at skræmme nogen væk.
  • En blog er altid en god idé: Lav en blog med indlæg der hjælper en potentiel bruger igennem forsikringen, både for at få noget mere indhold, og opbygge troværdighed. 

Held og lykke med det! Smile 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke som sådan noget feedback, men jeg vil blot sige, at hjemmesiden er flot og overskuelig. Godt arbejde.

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel, 

Tusinde tak for feedbacken! det er lige det vi skal bruge for at komme videre og optimere vores hjemmeside. De punkter du nævner er helt sikkert nogen vi vil gå videre med og tage til os. Tror især du rammer rigtigt med en blog, både pga. at kunderne kan finde den informativ men man kan jo også samtidig få gang i nogle flere add-words. 

endnu engang mange tak :)

Mvh. Forsikringstilbud.nu

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)