Vi er et lille team som vil prøve at etablere os som danskernes foretrukne forsikringsportal. Vi er klar over at der er flere spillere på market som allerede er solidt etableret men vi mener vi kan gøre det mere simpelt og nemt for forsikringskunderne at få den bedste og billigste forsikring.
Vi har ikke den store erfaring med grafisk arbejde og har opsat vores hjemmeside via SEO. I den forbindelse ville vi sætte pris på hvis i ville hjælpe os med ris og ros og god konstruktiv feedback/kritik.
Tak fordi du lige ville kigge på hjemmesiden og komme med din feedback. Man kan sige at de kunder som ville bruge vores portal er jo folk som søger en billigere/bedre løsning på deres forsikringer. Det vil jo sige at det er noget de selv opsøger så derfor er jeg ikke så bange for at kunderne ville syntes det var træls at forsikringsælgerne ringer.
Først og fremmest, rigtig flot side, og rigtig godt koncept.
Med hensyn til siden, har jeg et par forslag:
Kontaktoplysninger, CVR o.s.v. bør stå i bunden af siden.
Rigtig godt at I har info om de forskellige forsikringer, det var noget af det første jeg ledte efter, men det bør være mere tydeligt. Måske kunne man have en knap under hver forsikringstype der ledte til en side omhandlende den? Ellers bare have info-siden om forsikringerne lidt mere tydeligt på landing siden.
På siden "kontakt os" bør I have en kontakt form, da dét vil gøre det lettere for brugeren at kontakte jer. Derinde kan I også godt have et kort, der viser hvor I verden I er placeret - også for at fylde det lidt ud med noget grafisk.
Siden er ikke responsive, og virker ikke super godt på smartphone, og til dels tablet. Dette kan ende med at skræmme nogen væk.
En blog er altid en god idé: Lav en blog med indlæg der hjælper en potentiel bruger igennem forsikringen, både for at få noget mere indhold, og opbygge troværdighed.
Tusinde tak for feedbacken! det er lige det vi skal bruge for at komme videre og optimere vores hjemmeside. De punkter du nævner er helt sikkert nogen vi vil gå videre med og tage til os. Tror især du rammer rigtigt med en blog, både pga. at kunderne kan finde den informativ men man kan jo også samtidig få gang i nogle flere add-words.