Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der har erfaring med Paymill

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 14
Fra  The Black Label Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har valgt Paymill som min betalingsgateway til min webshop. Men ved ansøgningen spørger Paymill bl.a. om "Company Registration No.". Jeg har tidligere oplyst mit CVR/VAT ID nummer, så jeg er meget i tvivl om hvilket nummer jeg skal oplyse ved "Company Registration No.". Nogen som kan hjælpe?

Hvilke oplevelse har folk ellers haft med Paymill? :-)

På forhånd, mange tak for jeres hjælp.

Mvh.
Mikkel 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Jeg har ingen egen erfaring af Paymill, men har her på Amino læst en del godt om både Paymill og Braintree... Du kan prøve at søge i forummet, og se hvad du kan finde...

Mht. "Company Registration No"... Så er det dit CVR nummer som Paymill skal have... Det er meget muligt at du bliver nødt til at sende dem et udtræk fra CVR registret.

vh, Sami.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 14
Fra  The Black Label Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, mange tak for svar :-)

Mvh.
Mikkel 

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter selv Paymill til min egen lille nicheshop ( http://plakat.nu ), og jeg har absolut ingen problemer med dem. Det kører smooth, de har et lækkert adminpanel og udbetaler pengene til tiden. Når du er blevet godkendt af Paymill skal du efterfølgende godkendes af deres bank på Malta (Credorax Ltd). Ved mig gik der omkring 2 uger før jeg kunne begynde at tage imod kortbetalinger gennem dem.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 14
Fra  The Black Label Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for info Thomas. Og godt at hører at Paymill fungerer uden problemer. Nu ser jeg bare selv frem til at blive godkendt af dem :-)

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Her har jeg opgivet virksomhedsejerens CPR-nummer. Det har Paymill accepteret. Man kunne vel også vælge direktørens CPR i stedet for.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 14
Fra  The Black Label Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Okay, tusind tak for dit svar :-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 107
Fra  Fredericia Business Support Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige fået Paymills godkendelse i dag. Det har været lidt udfordrende at nå der til... Min 6 år gamle underskrift i mit pas stemte ikke overens med min nuværende underskrift... Men da vi endelig blev enige og fik det på plads, så har det vel kun taget 1 uges tid. 

Du skal være opmærksom på at når du har fået godkendelsen fra Paymaill så kan bankgodkendelsen stadig mangle. I så fald så skal du omsætte for ( i mit tilfælde) 100 euro før de sender papirene til deres bank, og du kan først få dem udbetalt når banken har godkendt det. Anden mulighed er at vente yderligere 2-3 uger på at banken godkender dig inden du sætter paymill op i din shop...

Mette

Fredericia Business Support Bogføring | Hjemmesider | Webshop

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 14
Fra  The Black Label Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Mange tak for deling af din oplevelse med Paymill. Umiddelbart har vi fået info fra Paymill om at de har sendt ansøgningen videre til deres bank. Så vi venter spændt på hvad udfaldet bliver, da din historie lyder en smule bøvlet. Men vi må jo bare vente og se :-) I hvert fald tak for info.

Mvh.
Mikkel 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)