Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du brug for kvalificeret arbejdskraft i et par timer om ugen med løntilskud.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i en situation hvor jeg pga. rygproblemer har nedsat arbejdsevne, men vil meget gerne arbejde et par timer om ugen. Senere evt. mere.

Jeg er uddannet indenfor ejendomshandel og regnskab, og vil uden problemer kunne lave arbejdet hjemmefra. Men jeg kommer naturligvis også gerne ud til jer.

Da lønnen til støttet af kommuen er den reele løn helt nede på ca. kr. 40 i timen.

Jeg har aldrig været kræsen. Er god til kundekontakt og vil kunne lave administrativt arbejde, herunder bogføringsopgaver.

Send gerne en PM hvis det eventuelt kunne have jeres interesse.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Velkommen til Amino :)

I en ansøgning er det rigtig fornuftigt at fortælle lidt om hvem man er, hvor man er fra osv :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 9. Jun 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Mange tak for dit indlæg.

Jeg vil naturligvis meget gerne skrive en ansøgning hvor jeg fortæller mere om mig selv. Dog vil jeg helst gøre det i en PM til folk/virksomheder som kunne have behov for noget hjællp indenfor administration, bogføring, kundebetjening eller andet.

/

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 41
Fra  Podworld.dk Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har muligvis nogle rutinepræget opgaver nogle timer om ugen som vil kunne laves hjemmefra.

Hvis det eventuelt kunne have din interesse, så send gerne en PM med dine kontaktinfo og nærmere beskrivelse om hvem du er og hvad ordningen med løntilskud går ud på.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil give Morten ret i, at det ville være praktisk at vide, hvilken ende af landet, du kommer fra. Det vil jo nok være i dit (rimelige) nærområde, det er mest interessant at finde et match.

Tilmeldt 9. Jun 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt relevant spørgsmål. Jeg er en moden mand der bor i udkanten af Roskilde.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)