Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på mit website: We Speak Graphics

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Aminoer,

Jeg prøver lige igen... Jeg har lige åbnet siden www.wespeakgraphics.dk hvor vi tilbyder grafisk arbejde.

Ris / Ros til koncept samt/eller hjemmesiden ønskes. :-)

God dag.

Få et uforpligtende tilbud på motiverende plakater eller lækker grafik! ►► www.wespeak.dk

Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik.

Siden er ufattelig langsom og hanger bare i loadingscreen når jeg går ind på dine undersider. Meget væsentligt at få kigget på.

Derudover synes jeg at du skal få lavet et unikt design, hvis du ønsker at fremstå professionelt. Især når man har en grafisk virksomhed er dette et must, synes jeg. Personligt ville jeg aldrig købe noget af en der kalder sig webdesigner og bruger temaer, i hvert fald :-)

Teksten i bunden med dine referencer kører alt for hurtigt til at man kan nå at læse det.

Håber du kunne bruge noget af det.

Mvh

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det først der falder mig i øjnene er den hvide skrift, som stort set på alle jeres baggrundsbilleder forsvinder et eller andet sted, især den med den drengen i helte dragten er slem. Men det er altså generelt der kikser. Få lavet teksten mere tydelig.

Så prøvede jeg at komme ind på "om os" og "refs", siden står bare og tænker? er disse sider ikke online endnu? (Man lavet ALDRIG et link til en side hvis den ikke er online. OK det kan også skyldes serverproblemer evt? vil bare lige nævne det)

Forsiden virker noget flad. I vil gerne sælge ikk? så sælge via forsiden. det er det første man ser jo og skal give en grundide om hvad i kan og vil.

Mit grundlag for at bedømme jer, en del år som webdesigner (ikke programmør dog :)  )

Håber mit feedback kan bruges.

vh

//pete45

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik, 

Det er en flot side du har lavet! Der er lige et par småting der falder mig i øjnene. 

1. Den første slide på startsiden virker ikke til at være responsive. Jeg sidder lige nu på en 13" MacBook og som du kan se på billedet er teksten ikke centreret.

2. Jeg savner også en mouse-over effekt i menulinjen. 

Udover det synes jeg at det er en rigtig flot og simpel hjemmeside - godt arbejde Smile



Mvh
Tobias 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)