Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Agent i Danmark

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Jun 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil rigtig gerne starte som agent i Danmark helst inden for livsstils branchen. Er der nogen som har et godt foreslag til, hvordan jeg griber dette an? og evt. har nogle ideer eller kontakter til spændende virksomheder. 

Hilsen Lonnie 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du kontakt til køber indenfor branchen ?

Du kan finde nogle messer eller nogle magasiner indenfor branchen og tager kontakt til de virksomheder som du finder interessant.

Så skal du have kontakt med virksomhederne og størge om du kan blive deres agent / sælger i DK scandinavien. Husk og få det på papir så de ikke løber fra det når ordre begynder og løbe ind. også få din procent fra alle ordre til de lande som du servicerer.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 10. Jun 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har arbejdet med inden for interiør branchen gennem flere år, så jeg har en del kunder at ville kunne byde ind med. Jeg er begyndt at søge på messer, da det er nu de er igang. Jeg har et godt netværk, når det gælder aftaler og kontrakter, så den del er der styr på.   Jeg mangler bare lige og finde de rigtige samarbejdspartnere til at kunne starte godt ud.:-)

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lonnie

Jeg har en del kontakter i forskellige dele af dansk detail, så alt efter hvem du vil samarbejde med og hvor produkterne skal ud, kan jeg evt. hjælpe dig med gode kontakter.

Du er velkommen til at kontakte mig for en snak.

Mvh

Jørgen

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lonnie. 

Peru import eller måske Madagascar import? 

Jeg har arbejdet som produktions agent på tekstiler siden 2001, de første 8 år fra Mauritius og i dag bor jeg på Madagascar. Her er meget at tilbyde fra Madagascar. For knap 2 år siden startede jeg mit eget lille atelier med håndlavet læder tasker. Havde gennem længere tid tjekket læder tasker på de lokale markeder, tænkte først at ville finde en leverandør da den lokale læder, som en fra en Zebu, er utrolig lækker. Vi arbejder med det rå skind - der er kun en farvningsprocess som er med natur farver. En stor del af designet er den naturlige overflade og følelse af læder. De skal ses og røres! 

Vi arbejder stadig med at udvikle kollektion, da arbejdsbyrden på produktion hele tiden øges og tager tiden. Du kan se mere på nedestående link til m.w.creation eller besøge vores fb side der løbende bliver opdateret og indeholder også et bredere udsnit af hvad vi laver ud over tasker. 

https://www.facebook.com/AllOrganic

Hvis du kan lide hvad jeg laver og det kunne godt have min interesse at arbejde med en dansk agent på Madagascar export. Om det så er læder eller du har andet af større interesse, som sagt Madagascar har meget at byde på.. 

Mvh Mikkel

 

http://www.mwcreation.net

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du lager i dk med disse produkter og hvad koster det. Send evt. på PB.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Messer i Danmark, Sverige, Tyskland, Holland, Frankrig eller Italien er et godt sted at starte... Der er mega mange forskellige, og nogle er mere lukket end andre, men der er fyldt med muligheder på disse messer, hvis du leder efter etablerede eller nye mærker, evt hvis du søger efter producenter, som ønsker at afsætte direkte til detail-ledet :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lonnie:
Jeg mangler bare lige og finde de rigtige samarbejdspartnere til at kunne starte godt ud.:-)

Ja det er jo så her det bliver svært, for de interessante firma har jo typisk allerede en agent eller grossist i Danmark.   Du må ud på de internationale messer og finde nogle firmaer som mangler en agent i DK eller Skandinavien.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 10. Jun 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

Tak for dit svar. Det lyder interessant med mulige kontakter.

hvornår passer dig at jeg ringer? og hvilket nr. skal jeg ringe på.

Hilsen Lonnie

Tilmeldt 10. Jun 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ide om interiør messen i Paris fra den 5-9. sep. skulle være et godt udgangspunkt at starte med. Mine største konkurrenter er etableret agenter i DK, da de ved hvor de skal lede og allerede har en kørende virksomhed med (forhåbentlig) gode resultater, men man skal jo starte et sted.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)