Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Halvunikt dansk koncept, som ikke sælger.. Hvad kan jeg gøre?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Jeg prøver pt. at få gang i webshoppen brugtefodboldstoevler.dk, som sælger brugte fodboldstøvler, men jeg kan simpelthen ikke få det første salg hjem.

Godt nok bruger vi paypal og jeg ved godt at de færeste ønsker at bruge det, men jeg havde alligevel regnet med en enkelt eller to.

Vi har en facebookside med 1200 ægte danske likes, som generere en masse besøg når vi laver indlæg og får nye støvler hjem.

Vi har tilbudt folk via facebook at de blot kan skrive til os hvis de ønsker at betale via bankoverførsel.

Synes jeg har prøvet alt, men har jeg gjort det forkert? 

Jeg ved godt at shoppen pt. ser en lille smule uprofessionel ud, da der stadig er et par enkelte stavefejl og engelske punkter, og det er jeg selvfølgelig ved at prøve at rette op på.

Det jer søger er lidt feedback omkring konvertering.

Forsat super god dag til jer alle!

Brugtefodboldstoevler.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som du selv siger er der nogle punkter ; billeder, betaling , design mv.

Men, jeg tænker nu mere om der overhovedet er et marked for brugte støvler ?

Støvler trædes jo til efter den enkeltes fod.

Min første tanke er at det ville jeg ikke selv "byde" mine unger :)

Men jeg håber da for dig at der er flere som synes det er en fed ide.

Held og lykke i hvert fald.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et rigtig godt marked for brugte fodboldstøvler - vi benytter det selv til min dreng - det er hans mulighed for at have lidt forskellige støvler at vælge imellem om han skal spille på græs,kunst eller indendørs - derfor mener jeg at du skal have delt det mere op så man hurtigt kan danne sig et overblik over hvad der er hvad. Udover dette så skal i have et større udvalg der nok er den største årsag til at der ikke er sket det helt store - det kan godt være at i har den helt rigtige fodboldstøvle men bare i den forkerte størrelse. Så udover at i opdeler støvler i type så kan i også gøre det med størrelser.

En anden ting der slår mig er at billederne er af meget dårlig kvalitet - hvis billede ikke er skarpt og tydeligt så kan det godt afholde en fra af købe det da man godt kan sidde med en følelse af man kan købe katten i sækken. I kunne eventuelt supplere med et billede af støvlen som ny så man kan se hvordan den oprindelig ser ud sammen med en rigtig god beskrivelse af støvlen - jeg ved godt at i har beskrevet den med de "fejl" der nu måtte være på støvlen - men skriv nu hvad det er for en støvle.

En tredje ting er måden i søger støvler på - hvis i skal have et koncept med at sælge brugte fodboldstøvler så tænker jeg ikke at det skal være en shop hvor i tilbyder folk en rabatkode hvis i kan sælge deres støvle - så skal det være en marked som www.trendsales.dk hvor man som forbruger selv kan sælge op oprette sin fodboldstøvle hvor i så får en kommision ved salget.

Den sidste ting jeg vil nævne er beskrivelsen af "om os" - det er irrelevant information af den er startet og lukket for så at starte op igen - det kan godt gøre en lidt usikker med at handle da man godt kan blive usikker ved hvorfor den blev lukket???? og at i ikke har et CVR nummer og hvor meget i skal tjene for at få et er også irrelevant. Skriv heller mere omkring formålet med siden og hvad jeg får ud af det ved at sælge mine brugte fodboldstøvler via jeres site.

Håber i kan bruge den konstruktiv kritik til noget :)

Fortsat god aften...

//Martin

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Min første tanke omkring din webshop var, hvor den adskiller sig fra et website, som Den Blå Avis? Jeg er dog ikke i tvivl om, at der er salg i brugte fodboldstøvler, de kan godt være rigtig dyre som nye og det er fint, at de kan genbruges!  

Her er hvad jeg synes, du skal gøre:

- Tag nogle bedre produktbilleder, der virkelig viser, at "alle støvler er blevet behandlet for lugt og forsøgt klargjort så godt som muligt".

- Teksten på forsiden, er en lille smule vildledende. I de 3 første linjer, vil du gerne bytte ting for brugte fodboldstøvler - det er jo irrelevant, hvis jeg som ny kunde, er kommet for, at købe fodboldstøvler. Først i de 2 nederste linjer, kommer der information om de støvler du sælger. Vil du sælge fodboldstøvler eller lave byttehandler? Fjern de 3 første linjer fra forsiden, den information kan jo allerede findes under "Vi søger støvler!".

- Det er et okay domænenavn, selvom jeg genetelt synes, at man skal undgå "ø" i navnet.

- PayPal er også den løsning, som jeg har valgt i min webshop. Det er besværligt, fordi, at en konto er nødvendig før man kan betale, men det er trods alt gratis, altså foruden de noget pebret gebyrer.

- Ret stavefejl, oversæt fra engelsk og optimerer din webshop, så meget som muligt.

- Fint med den lille video, den sprudler dog ikke af professionalisme.  

Held og lykke med det! DBH Magnus

Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej FBT,

Her er lidt input.

Forbehold ift. konceptet og hvordan det kan imødekommes:

Jeg kan sagtens tilkendegive det som Jesper også skriver; støvler tilpasser sig foden og da det er støvlerne man spiller med, så er det jo utroligt vigtigt at på forhånd at føle sig frem til om man nu syntes at de passer til ens fod eller kan komme til at passe til ens fod. Når de først har tilpasset sig en andens fod, så er det måske allerede for sent, for de skrumper jo ikke ind igen hvis den der har båret dem havde brede fødder end en selv.

Det kan i hvertfald afskrække nogen. Det ville helt klart hjælpe hvis du tydeliggjorde betingelser og returrets politik. Ligeledes bør du prøve at få nogen kundeudtalelser. Måske kan du kontakte nogen som har købt på sitet og spørge om de vil sende en kort tekst med billede, eller et amatørklip hvor at de fortæller hvorfor at de var tilfredse med at handle hos dig.

Jeg tror at din målgruppe er forældre som ikke har råd til at købe nye støvler hver 6 måned når deres børns fod vokser eller unge teenagere som selv skal punge ud for deres støvler. Hvis man går nok op i sit fodbold og har økonomien i orden går man i hvertfald ikke på kompromis med fodboldsstøvlerne. Er ikke sikker på at jeg har ret, da jeg ikke er forældre - men det var en tanke. Måske at du kunne spille det kort når/hvis du får nogen kundeudtalelser. Kundeudtalelser er bedst når de besøgende kan se sig selv i kundeudtalelserne.

Det kan bløde op for dem som måtte betvivle et nyt koncept. N

Kode:

Jeg kan se på dine kode at du bruger wordpress og woocommerce. Jeg vil anbefale at du installerer et wordpress SEO plugin som er kompatibelt med din udgave af wordpress og herefter optimerer siderne med søgeord, meta beskrivelser, metatags med mere for at opnå en bedre Google placering.

Udbud af produkter:

Pt. har du ikke mange produkter. Derfor er dit site ikke relevant for ret mange. Hvis der nu var 100 produkter så ville enhver besøgende, uanset deres skostørrelse havde flere valgmuligheder. Det ville i hvertfald gøre sitet meget mere relevant. Hvordan får du så flere varer på hylden som du kan sælge? Evt. allier dig med fodboldklubber og skriv på fodboldklubbers facebook sider og gæstebøger for at få både nye støvler, men også øget kendskab til sitet.

Google analytics:

Hvis du ikke har opsat Google analytics, så skal du gøre det. Det vil give dig afgørende data som kan hjælpe dig med at træffe de rigtige valg. For hvor mange af de 1000 likes får du ind på dit websites og hvor ofte? Nyt indhold kan måske aktivere dem til at besøge sitet oftere. Eller har du rent faktisk masser af trafik, men en dårlig konvertering. Det kan være produktets udvalg eller visning som gør at de ikke køber.

Billederne:

Er det dig selv som poster billederne? Evt. brug instagram eller et semiprof kamera for at få billederne til at se bedre og mere appellerende ud. 

Design:

Ja, som du selv skriver så kunne du jo godt trænge til et ansigtsløft - men jeg syntes at det begrænsede udvalg er mere kritisk.

Få inspiration til optimering af dit website:

Indenfor den næste uges tid poster jeg et indlæg på vores blog som nok aktuelt for dig. Jeg har ikke fastlagt mig på overskriften, men ellers er det stort set færdigt.

Det starter med: "Tænker du over, hvorfor dit website ikke er populært? Tænker du over, hvorfor du ikke får brugerne overtalt og overbevist? Føler du dig alene i en digital verden, hvor du ikke er med i overhalingsbanen? Så adresserer Foggs adfærdsmodel din udfordring."

Følg med om en lilles uges tid på vores blog på http://dna-design.dk

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du sende mig en pm, vil gerne komme med gode ideer til, at forbedre den, hvis du vil.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres input, alt sammen relevant, og klart noget som bliver klaret!

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så nu har jeg rettet mange af de forskellige ting til. Hvad siger i til webshoppen nu?

Hvis nogen af jer vidste hvordan man fik "Læg i kurv" Knapper under alle produkter når man ser butikssiden, så kunne det også være en stor hjælp.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op. Den er blevet meget bedre og billederne af støvlerne er meget bedre og super godt taget og i god kvalitet. Nu har du en super fed side. Har du overvejet at køre splittest på den , for at se hvilke farve knapper der konvertere bedst? Vil også gerne høre om du har husket at integrere google analytics og google webmaster tools i siden?

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Mange tak skal du ha! Er også selv blevet godt tilfreds med den.

Splittest har jeg ikke hørt om før men det må jeg lige læse lidt om.

Google analytics har jeg fået op og køre, og må lige kigge lidt på webmaster tools.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)