Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mener I om webshoppen coolgrej.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Fra  MediaBroke Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg ville blive super lykkelig hvis du ville bruge 5-10 minutter af din kostbare tid på at løbe webshoppen http://coolgrej.dk for at se om der er noget du mener der kan forbedres. Vi startede fint ud med salg, men det har været dødt på det sidste, der mangler ikke besøgende, men der mangler konverteringer. Det vi gør her indenfor de næste par dage når Nets har godkendt vores ansøgning er at vi får VISA/Mastercard sat op fremfor Paypal, det tror vi selv på vil løfte det lidt. Men hvis I har idéer, forslag til ændringer eller andet vil det blive taget imod med kyshånd.

Hav en skøn aften i dette meget varme vejr.

Fra København N
Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Esben Bock Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Phillip,


Jeg synes, at billederne ser lidt for hjemmelavede ud. Jeg vil tro, at det hjælper, hvis i tager billeder med mere lys på og så fjerner baggrunden efterfølgende. Der er en service, der hedder remove the background, som kunne hjælpe med det.

Skrifttypen stikker også lidt ud.

Og så er sitet i det hele taget meget hvidt - uden at der er behov for at være minimalistisk med den her niche, vil jeg mene. Jeg kan ellers godt lide enkelt design som her, men lige i jeres tilfælde ville jeg nok skrue op for oplevelsen med farver, ikoner og lækre detaljer.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne være lækkert med nogen "stemningsbilleder" eller noget andet lækkert på forsiden. Lige nu er det stort set kun opremsning af produkter.

Fint med nyheder, men jeg ville nok prøve at ligge endnu mere arbejde i det. Evt. nogen indlæg hvor I svarer på spørgsmål. I kan starte med selv at finde på spørgsmål, og med tiden måske lave en brevkasse. Dette vil også give god SEO værdi.

God idé med NETS aftale!

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Strøby
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Fra  Det-er-for-børn.dk Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

helt enig med folk, billederne er meget mørke og smid en banner eller noger på forsiden, så din shop får noget mere personlighed :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Trendmonkey.dk Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nævnt før, så mangler du nogle gode produktbilleder. Jeg har selv lavet sådan en lyskasse her. Det er super nemt, og uhyre effektivt!

Dette billede er taget i kassen med en iphone 5, og er ikke redigeret på nogen måde: Billede

En mindre detalje:

Billedet af havørreden er en regnbueørred ;-)

God dag!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)