Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

omdøb af fragt i magento

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 31
Fra  www.tcmkids.dk Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer

Nogen der kan hjælpe mig?? jeg er ved at lave min shop i magento, der er lavet nogen leveringformer som ups og Dhl er der nogen der ved hvordan jeg omdøber dem til et andet navn?? jeg vil også meget gerne have sådan at mine kunder kan krydse af hvis de selv ønsker at hente deres varer hos mig, er der nogen der ved hvordan jeg laver det???

Mvh. Charlotte

Fra Hjørring
Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 104
Fra  Zmarto ApS Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Du kan let selv ændre det under:

System -> Konfiguration -> Leveringsformer

Mvh Thomas

http://www.festloeven.dk Festudlejning i Nordjylland - Sluch Ice maskiner 400 kr. Softicemaskiner fra 600,- Popcornmaskiner 350,- 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har givet mine kunder mulighed for at hente deres ordre hos mig, under "Leveringsformer". Der er et felt der hedder "Matrix rates", og ved brug af dette felt har jeg kaldt en af leveringsformerne for "Afhentning på privat adresse" til 0 kr.

Har du prøvet "Matrix rates før ? Det er lidt besværligt, men det er der du skal gøre det.

Skriv hvis der er problemer.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 31
Fra  www.tcmkids.dk Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas 

Så langt er jeg kommet at det er der inde jeg skal ændre det, men hvorhenne/hvordan??? det er det jeg ikke kan finde ud af.

Mvh. Charlotte

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 31
Fra  www.tcmkids.dk Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Okey har ikke en der hedder sådan, har en der hedder Tabelsats, som lyder lidt hen af det du beskriver, men kan ikke rigtig hitte ud af hvordan jeg skal gøre det?

Jeg har ikke prøvet noget af det, da jeg kun har haft shop i et lukket source system, men fik at vide jeg skulle flytte den til et upen source istedet for og nu kæmper jeg så lidt med at lære et nyt system.

Mvh. Charlotte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Når jeg går ind under Leveringsformer så kommer faner som Fast takst, Table rates og Gratis levering med flere frem. Under disse faner har du mulighed for at skifte navnet som vises på hjemmesiden i feltet "Titel".

Hvis det skal være en mulighed for kunden selv at hente varen, kan du jo omdøbe servicen "Gratis levering". Læg mærke til omdøbningen kun vises på frontenden i checkout.

Håber det hjælper dig. Sådan er det i hvert fald lykkedes for mig.

Mvh Henrik

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 31
Fra  www.tcmkids.dk Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Tak for hjælpen det var lige nøjagtig det jeg skulle bruge

Mvh. Charlotte

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)