Jeg har hjulpet en kammerat med at opdatere hans hjemmeside. Det er en WP site, som har installeret WooCommerce med ePay betalingsløsning. NETS har godkendt sitet og hele betalingsflowet virker. Jeg har nu lavet to test ordre hen over de sidste to uger, hvor jeg har betalt med mit eget kort på siden. Jeg har været inde i WooCommerce og sat ordrene til "completed". Dette gav en mail om, at mine ordre nu var sendt og på vej. Men ingen penge bliver hævet fra mit kort eller sat ind på ejerens konto. Er der noget, jeg gør galt eller mangler at gøre? Hvis der er en fejl, er det så hos designerne, som har lavet sitet, hos ePay eller hos NETS?
Mange tak på forhånd! Jeg ser frem til at høre fra jer.
Har i tjekket om transaktionen ligger hos ePay? Det er højst sandsynligt fordi i ikke har aktiveret "Remote interface" under Woocommerce --> Indstillinger --> ePay
Tak for dit hurtige svar. Remote interface er ikke sat på nej. Hvad gør den mere præcist? Selve ePay vinduet dukker pænt op som det skal og vi gør brug af deres sikre servere ved betaling og ikke vores egen. Men den skal altid være på?
Tak for dit hurtige svar. Remote interface er ikke sat på nej. Hvad gør den mere præcist? Selve ePay vinduet dukker pænt op som det skal og vi gør brug af deres sikre servere ved betaling og ikke vores egen. Men den skal altid være på?
//Casper
Hej Casper.
Når remote interface er slået til, kan du hæve, slette og kreditere transaktionerne direkte i Woocommerce, ellers skal dette gøres i ePay administrationen. Det behøver ikke at være slået til for at betalingsvinduet fungere :-)
Med venlig hilsen Bastian Jørgensen - Technical.dk