Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stole på leverandøren og dens samarbejdspartnere??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Til et kommende koncept er jeg i gang med at undersøge og søge efter leverandører inden for et bestemt produkt niche, som jeg ikke kan komme nærmere ind på lige nu. I forbindelse med det har jeg et spørgsmål omkring en leverandører og dens samarbejdspartnere som jeg har fundet.

Leverandøren er fra USA som er pt. den største i verden og som har over flere hundrede samarbejdspartnere rundt om i verden. Nogen af disse samarbejdspartnere vil jeg skulle bruge til mit nye koncept og her kommer så spørgsmålet:

-  Skal jeg stole på denne leverandøres samarbejdspartnere eller skal jeg undersøge hver enkelt?

Det skal siges at denne leverandører garantere 100% for deres samarbejdspartnere da det ellers vil også går ud over leverandørens virksomhed og forretning. Der er tale om produkter hvor der kan forekomme kopier, svindel osv.

Jeg er rimelig ny inden for den her leverandører verden så håber i vil komme med jeres meninger og råd

På forhånd tak

Mvh. ET

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

E T:
Det skal siges at denne leverandører garantere 100% for deres samarbejdspartnere


Jamen så er der jo ikke noget at være bange for. 100% er ret meget. Wink 

Alvorligt:
Hvad består deres garanti af?
Dækker de dine tab, hvis det viser sig at en samarbejdspartner snyder dig på den ene eller den anden måde?
Eller er garantien blot ord: Vi står inde for vores samarbejdspartnere? - men ikke på en måde, så det får konsekvenser for dem selv?

Jeg ville ikke basere min forretning på en tom garanti.
Omvendt er en dokumenteret samarbejdsaftale med en markedsledende producent allerede et godt troværdighedsskabende element.

Brug din mavefornemmelse, og regn med, at du bliver snydt af og til. Jeg tror, vi alle har fået overraskelser, når nogen har brudt vores tillid. Det kan du overleve ved at sprede din risiko.

Venlig hilsen

Hans

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Tak for dit svar

Min formulering var måske lidt for vag og upræcis, og det beklager jeg

Som sagt så er denne leverandør størst på markedet pt. og har mange samarbejdspartnere, så hvis de bliver snydt så vil jeg også blive snydt sagt på en måde. De lever af kommission ved at sælge varer for deres samarbejdspartnere dvs. en slags Affiliate aftale :-)

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil tillade mig at bumpe tråden bare en enkelt gang i håbet om at andre kunne give mig et svar eller råd

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)