Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

online markedsplads i Wordpress - vil det være holdbart?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er spritny i debatten, så bær over med mig hvis ikke dette indlæg er i rette kontekst.

Er wordpress et godt CMS hvis jeg gerne vil starte en online markedsplads inspireret af DBA.dk?

Eller er et sådan site for kompliseret til at kunne håndteres af Wordpress og i givet fald hvilket CMS vil I anbefale?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad jeg generelt hører rundt omkring er at WooCommerce til Wordpress er godt til små butikker, men skalerer ikke så godt som andre CMS' der er bygget til store butikker fra starten. Der findes mange CMS', de mest kendte er nok Magento, Prestashop, osCommerce, OpenCart, BigBusiness og Shopify.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 32
Fra  Nordskov IT & Academy Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Generelt for de CMS du nævner, vil jeg mene, at de alle er beregnet til små butikker.

Ønsker man en markedsplads som DBA, vil jeg klart anbefale at få skræddersyet et CMS. Dette kan professionelle webbureauer bygge for dig.
Alternativt ville jeg personligt nok vælge et lukket CMS fra et professionelt webbureau, så de har 100% kontrol over din side.

Mvh

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

skysthelimit:
Ønsker man en markedsplads som DBA, vil jeg klart anbefale at få skræddersyet et CMS. Dette kan professionelle webbureauer bygge for dig.
Alternativt ville jeg personligt nok vælge et lukket CMS fra et professionelt webbureau, så de har 100% kontrol over din side.

Jeg vil nok ikke vælge et lukket CMS - men jeg vil anbefale Umbraco til det. Det kan udbygges så bare fantasien sætter grænserne og det er nemt (for en .NET programmør) at lave ny funktionalitet til det.

Jeg har lavet et site for en som skal bruge "EDB for endnu mere dummies" og han sidder og sprøjter websites ud i Umbraco da jeg har lavet det nemt for ham at lave nye sites på samme grundkode.

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du videre er det helt sikkert bedst at vælge wordpress

der findes masser af temaer og plugins til det og det er nemt at lave

udbygninger til det

65 millioner hjemmesider bruger i dag wordpress

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

WordPress kan SAGTENS bruges til det - Det kræver sådan set bare at du finder en kompetent programmør!

Når han har lavet et super-lækkert website til dig, så skal det bare implementeres i WordPress.
Så er det legende let at redigere / opdatere og administrere alting.

Jeg har selv lavet www.Secondhandy.dk som er opsat i WordPress! Det spiller! :-)
(Og det er jo sådan set en lign. side som DBA bare lidt mere niché-præget)

Highfive
Ken

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Wordpress Support:
Skal du videre er det helt sikkert bedst at vælge wordpress

Ud fra hvilke ting mener du at Wordpress er bedst? Der er også mange millioner websites der bruger andre systemer.

Tilmeldt 28. Jul 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for fantastiske input alle sammen... 

Og Ken Lynggaard,

Det er lige præcis sådan et niché-præget site som Secondhandy jeg skal have søsat.

Dog en anden niche end modetøj :) Er det noget du kan hjælpe med? 

Er der i øvrigt nogen der ved om det er muligt at benytte geolocation i Wordpress?

Således at en bruger af sitet log'er ind eller bare en besøgende og personen bliver præsenteret for annoncer i sit nærområde?

Dennis Larsen

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)