Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

øv søger nye leverandøre der kan levere parfumer creame alt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vil lige sige jeg ikke har noget cvr men fandt en leverandør som kommer med ny undskyldning hele tiden på jeg ikke kan få varene så derfor søger jeg en ny eller flere forskellige der kan levere til at starte med alt indenfor parfumer til creame uden jeg skal ha cvr .cvr kommer i længere sigt og skal helst være muligt jeg kan købe fra 2000 kr til Ja 10000000 i længere sigt

Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

og varene skal self være 100 procent ægte

Tilmeldt 7. Jun 14
Indlæg ialt: 49
Fra  ingen firma Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså med dine forventninger forstår jeg ikke du ikke bliver moms registreret?

Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

fordi jeg på dagpenge. 

a-kassen har selv sagt hvis jeg gør det på den her måde vil der ikke ske noget men når det så er oppe og kører kan jeg blive moms registreret uden problemer.

plus når mine dagpenge udløber skal jeg igang med uddannelse som låsesmed. hvis det self ikke lykkes at finde et arbejde inden.

Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Beckers Køge / Colorama Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Først vil jeg sige, at det ikke er korrekt hvad din A-kasse siger.

Hvis du udfører arbejde, her kan det bla være oprettelse af webshop, indgåelse af kontrakter med leverandøre mm. skal du trækkes med den tid du har brugt, dette er ligemeget om det er med eller uden cvr nummer. Når det er sagt, så behøver du jo ikke indberette mere end 15min om dagen(pakning af ordrer), så er det begrænset hvad du bliver trukket for, og du kan sove trygt om natten ;)

Udover, så er meget velkommen til at se, om mine varer kan bruges, jeg forhandler bareescentuals.com og mdformulations.com i danmark. Det er kvalitets makeup, og branchens bedste hudpleje serie, det er også produkter i den dyre ende, så forventer du Matas priser, bør du kigge på andre leverandøre. Vælger du at bruge mig som dropship leverandør, er fortjenesten selvfølgelig ikke så stor. Men jeg kunne ikke helt se hvad du ville?

Mvh

Henrik

Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hej forstår helt klar hvad du mener. og nej men hvis fagforening sagde jeg kunne gøre det på den her måde. uden at det vil ramme mig. så kan jeg ikke se noget problem idet. men som sagt forstår helt klar hvad du mener.

men jeg vil da kigge nærmere på dine ting og så vil jeg vende tilbage ligeså snart jeg har kigget på det..

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ingen grossister udenfor DK, som er dem, som du skal have fat i, hvis du vil have brugbare priser, vil sælge til dig uden CVR nummer. De sælger kun B2B mellem firmaer...

Desuden er dit budget meget lavt, hvorfor du måske skulle overveje at fokuserer på en niche, fremfor at gå efter alt. Går du efter alt, kan du ik få et særlig stort udvalg, da likviditeten vil blive dit problem...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Delin79:

Det er kvalitets makeup, og branchens bedste hudpleje serie

Hold da op nogle store ord, det kan du selvfølgelig dokumenterer formoder jeg? Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hej tusind tak for dine svar det havde jeg self ikke lige tænkt over til at starte med kan godt se nu at mit budget er lavt tak :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)