Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger app udvikleren der aldrig kom igang

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har ide'erne, nu mangler jeg bare en partner der er en haj til app udvikling og lancering.

Jeg sørger for alt det andet, det eneste du skal stå for i starten er udvikling af app'en og lancere den..

Da det er et partner skab, er det ulønnet for begge parter i starten, men lige så snart app'en er i luften bliver fremtidige indtægter udbetalt i løn pr. måned da app'en vil generer indkomst hver måned. 

App'en er ikke voldsom indviklet, meget teksbaseret og ikon,  med et simple login, og en søgeradius funktion.  

Det kan uddybes mere til den rette person...

Som sagt jeg søger den person som kan udvikle app's, men som gør det i sin fritid og som har tid og overskud til at give dette en chance. Hvis du har et firma der laver app's og stadig er interesseret er du os velkommen til at skrive. 

Vh. Lars Pedersen

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis du overhoved skal have en chance for at finde en udvikler, der vil udvikle din ide, så gør dit forarbejde godt. For hvis ikke du selv allerede har lagt 100vis af timer i et projekt, hvorfor skulle andre så gøre det.

Så lav al dokumentation klar til din nye partner kommer, så han/hun kan se at du er seriøs. 

1) Lav et komplet sitemap

2) Lav wireframes for alle skabeloner og beskrivelse af al funktionalitet

3) Få lavet designet af en designer - ikke alle udvikler har sans for design

Ved du ikke hvad sitemap, wireframes eller skabeloner er. Så sæt dig ind i det og lav en masse udkast til dit projekt. Lav det om igen og igen 20 gange, så du bliver bedre og bedre. Du har tid nok inden din udvikler melder sig.

Nu kan jeg ikke lige finde linket. Men Martin THorborg har en gang lavet en video til alle dem som har en "ide" og leder efter en udvikler. Søg efter den og se den. Måske andre kan hjælpe med link.

Held og lykke med projektet!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)