Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger alkohol distributør!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 89
Fra  travelday Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg søger alkohol distributør som skal kunne levere fadøl, breezer/mokaï og har blandet spiritus sortiment.

Det er som udgangspunkt til et enkelt, men stort event, som jeg håber kan udvide sig.

Det jeg søger lige nu er prisen på alkoholen, samt at jeg betaler for forbrug, da økonomien ikke er den helt store endnu, men lad mig høre fra jer. :)

Hilsen
Nikolaj Christensen

Ejer hos http://jiblab.dk - salg og distribution af ski- & snowboardtøj.

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 12
Fra  Sushiklub.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det klart nemmest at tage ud i Metro / inco og købe det du skal bruge også retunere det du ikke får brugt. 

Også her du i næsten alle tilfælde får de bedste priser. (medmindre du selvfølgelig har lyst til at tage rundt og tømme 50 supermarkeder for tilbud)

Hvis du har et større event, så tag evt. fat i de forskellige mærker om de har lyst til at give noget spons til dit arrangement. 

/Danni

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 89
Fra  travelday Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tager Metro altid ubrugte vare tilbage?

Ejer hos http://jiblab.dk - salg og distribution af ski- & snowboardtøj.

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 12
Fra  Sushiklub.dk Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Næsten altid, hvis der er tale om ex. spiritus / sodavand (selvfølgelig skal det være hurtigst muligt, så du ikke har sodavand liggende 6 mdr) 
Nogle af varerne kan de kræve det bliver leveret i kassevis. ex. en kasse med 24 sodavand, kan ikke returneres hvis der kun er 23 i kassen. 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers leverer DepotDanmark også stort set alt i spiritus, hvis det skal være komfortabelt og du ikke gider bøvle med køb/returnering :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)