Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunstnere og kreative hoveder...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil meget gerne i kontakt med kunstere, og andre folk der i deres fritid eller profetionel arbejder med at lave kunstværker.

Idéen er at lave en Portal/Shop/Galleri hvor folk kan udstille deres resultater og udbyde dem til salg.
Det skal ikke koste noget, med mindre værket bliver solgt, så det kræver ikke at man skal have penge ud af lommerne...

Medier der har interesse er:

Malerier
Tegninger
Skulpture
Foto (kan trykkes)
Grafik (kan trykkes)

Men vi er åbne for andre måder for kunst hvis du arbejder på noget helt andet.. 

 Er du interesseret, så send en PM...

 

 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Super idé med en kunstshop, som udbyder forskellige genrer. Ofte er det kun malerier man kan købe disse steder og ikke fotos og grafik.

Selv er jeg fotograf, og har planer om snart at udbyde enkelte af mine billeder til salg. Så jeg vil gerne høre lidt mere om projektet. Har I f.eks. fået sitet op at køre? Hvor stor en procentdel tager I af salget? Kan I selv printe fotos?

Hilsen Birgitte
www.friskfoto.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte,

Jeg har sendt dig en PM..

 ;-)

Hilsen Steph

Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steph

 

Jeg synes det lyder som en fantastisk idé.

Jeg glæder mig meget til at høre mere om det, jeg har før kun udstillet via grenes.dk, men der kan man jo ikke sælge.

jeg kigger lidt med her, og håber du snarest smider et linkSmile~

~ Malene

 

Messearrangør Søby Promotion

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene (og ander der måske kunne være interesseret)

Jeg er PT. i gang med at få hjemmesiden oppe og stå.. Det er de sidste detaljer der skal rettes til, så som stavefejl, og funktionaliteten..
Jeg vil dog gerne høre fra så mange af jer som overhovedet muligt, gerne i form af en mail medvedhæftede billeder af det der evt skulle sættes til salg og en idé om hvad i kunne forestille jer at i ville sælge det for.

Hjemmesiden kommer til at være en online shop løsning, hvor brugeren, ud over at kunne købe, også ville kunne kommenter værkerne..

Jeg regner også med at kommer til at være en side om hver enkelt kunstner der udstiller på hjemmesiden, som en form for C.V.
Idéen er at kunne sælge en lille historie sammen med kunst-stykket. Det sætter folk pris på..

Ang. foto-kunstnere, skulle det ikke være nogen problem, at vi står for tryk og gengivelsen af billederne..

Siden kommer dog ikke online før der er et respektabelt udvalg af kunst, så derfor glæder jeg mig virkeligt meget til at høre fra enhver der har lyst til at udstille gratis. :-D 

Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej PM Jeg er ny amino bruger, og jeg er kunster og yogalærer,,,,jeg syntes at det lyder spændende det du har skrevet om, jeg havde selv gået med lidt lignende tanker, Jeg maler olie og udstiller forskellige steder, vil meget gerne mere af dette. Hvor mange procenter skulle du have, ved du det på nuværende tidspunkt.? Mange hilsner Elena
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)