Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis arbejdskraft, der tilbyder wellness til dagligdagen i jeres firma.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 4 person

Hejsa,

Gratis arbejdskraft, der tilbyder wellness til dagligdagen i jeres firma.

Jeg står i den heldige situation, at jeg kan tilbyde min arbejdskraft gratis mod at jeg kommer ind under det som er kaldet "Virksomheds praktik". Jeg er ved siden af i gang med ide & design udvikling af et miljø projekt til nogle firmaer, men det tager sin tid og det er nok ikke noget jeg kommer til at kunne leve af. Jeg søger derfor en virksomhed eller lign. Der ikke ville have noget imod at have mig gående, da jeg hellere vil bo på gaden end at sidde i et uinspirerede miljø i et af jobcenterets kursus afdelinger.................

Jeg vil med glæde tilbyde wellness til jer i dagligdagen, ved at ordne alt det der tager for meget tid, som at rode op, arkivere, servere kaffe eller andet der kan lette jeres dagligdag. Men i kan også gøre brug af mine evner. Men det kan vi evt. finde ud af hen ad vejen.

Mine evner er lidt allround. Jeg har senest været ansat i et extern firma for et kendt mobil mærke, desuden bla. været allround medhjælper i et accessories firma, været med til opstart af et galleri. Jeg har også været allround på et damemagasin. Jeg har flere uddannelser bag mig indenfor multimedie, design og kunst. Har også været ”arkitekt” på et hus og slægtsforsket meget i min fritid…

Hvis mine evner kan bruges på et område i din virksomhed, er det kun et plus for os begge.

Det skal selvfølgelig ikke koste dig noget.

Jeg vil gerne i gang så hurtigt som muligt og hvis i senere kan tilbyde et fast arbejde er jeg bestemt interesseret.

Du er meget velkommen til at sende en privatbesked, hvis dette har din interesse.

Jeg bor i København, så område deromkring vil være optimalt. Dog er jeg ikke begrænset og resten af Sjælland har også interesse.

Der er ingen omkostninger for dig/jer overhovedet.

Mvh.

Den søde Københavner

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

At der er en der har givet dig 2 stjerner for dit fine indlæg er mig en gåde ?. Det viser med alt tydelighed hvor dårligt det stjernesystem virker, og at det burde være lavet om for lang tid siden.

Nu får du lige 5 stjerner fra mig af. Og så håber jeg din Job jagt lykkedes for dig.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)