Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jyske bank er blevet til en Bager !

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 17:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke bare bede dine kunder betale i bitcoins eller via paypal eller lign. ?

Eller købe dig et pengeskab, og så betale dine regninger kontant ?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Brian Reinhold Jensen:
husk på at stjernesystemet ikke er til at vurdere om I kan li' indlægget eller ej.

Jeg sætter lige et citat ind fra jeres regler ( Du kan stemme på debatindlæggene for at give din mening til kende. ) Har du en forklaring på hvordan jeres regler så skal tolkes ?. Jeg ser med spænding frem til at i får lavet nogle regler til stjernesystemet som ikke kan misforstås af hverken brugerne eller moderatorerne.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fru Hartmann:

Du kan/skal jo ikke gør dig til Herre for, om hvorfor man giver en eller flere stjerner.

Hvornår er det OK at give én stjerne?

Vi mennesker, også her på Amino, er jo da heldigvis forskellige - og vurderer div. indlæg efter egen mening og ikke efter moderators.

Yes

Nej giver dig ret.

Også i lyset af, at mig bekendt kan hverken moderators eller support hos Amino følge historik m.m. i forbindelse med "stjernekrige" imellem forskellige debattører.

Men at disse stjernepauser giver på et meget spinkelt og usikker grundlag. WinkNo

Der må være bedre evalueringers systemer  til dygtige debattørerWink og til det modsatte.

End det nuværende, hvor bl.a. kun 1 eller 5 stjerner benyttes.

Og næsten aldrig 2, 3 eller 4 stjerner

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 17:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

ret.. skriver senere

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 04:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

General Ka D'Argo:

Kan du ikke bare bede dine kunder betale i bitcoins eller via paypal eller lign. ?

Eller købe dig et pengeskab, og så betale dine regninger kontant ?

Både bitcoins og paypal er ikke uden større omkostninger og hvordan skal den alm dansker kunne håndterer det ?

det svare til næste gang du kommer på den lokale cafe eller supermarked.. skal du betale gebyr for at betale med kontanter, betale gebyr for at betale med kort.. syntes de banker bliver en tand for dygtige, det ende jo med det går ud over det danske samfund og frihed

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 08:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Hartmann m.fl.

Fru Hartmann:
Så drop dog det latterlige stjerne-system.

Den må du tage med Amino og sende dem som et forslag :)

Fru Hartmann:
Du kan/skal jo ikke gør dig til Herre for, om hvorfor man giver en eller flere stjerner.

Jo det er en af mine opgaver som moderator, så det skal og gør jeg.

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Også i lyset af, at mig bekendt kan hverken moderators eller support hos Amino følge historik m.m. i forbindelse med "stjernekrige" imellem forskellige debattører.

Virkeligheden er så ikke magen til det du er bekendt med :)

Michael:
Jeg sætter lige et citat ind fra jeres regler ( Du kan stemme på debatindlæggene for at give din mening til kende. ) Har du en forklaring på hvordan jeres regler så skal tolkes ?.

Jeg synes nu det er meget klart at stjernerne skal bruges til at vurdere de enkelte indlæg, og ikke til at "straffe" brugere ved at give 1-stjerne til alle indlæg en bruger kommer med.

Inden vi afspore debatten helt, så læg lige mærke til at alle jer der klager over min moderation i dette tilfælde, ikke er ramt af pausen, hvorimod den øjensynligt er forstået og accepteret af de implicerede ;)

Ha' en rigtig god dag
/Brian 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 09:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Fru Hartmann:
Så drop dog det latterlige stjerne-system.

Den må du tage med Amino og sende dem som et forslag :)

Jeg har efterhånden set et par tråde i tidens løb hvor forslaget har været vendt blandt brugerne på Amino. Eftersom der er mangel på input fra Aminos side, er der så en anbefalet måde at 'tage det op med Amino'?

Brian Reinhold Jensen:
Jeg synes nu det er meget klart at stjernerne skal bruges til at vurdere de enkelte indlæg, og ikke til at "straffe" brugere ved at give 1-stjerne til alle indlæg en bruger kommer med.

Det kan godt være at det virker implicit ud fra den vage beskrivelse i debatreglerne, men virkeligheden er jo at stjernesystemet primært anvendes som at straffe de andre brugere. Sekundært for at vurdere indlæg.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 09:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er så her jeg råber hørt!

Jeg tror en del herinde tillægger stjernesystemet mere værdi end det egentlig har. 

Som forholdsvis nu bruger af Amino, er jeg frygtelig ligeglad med om en eller anden har 10.000.000 stjerner og en har 5. For mig er værdien at finde i den hjælp jeg får og de svar jeg modtager, uagtet af stjerner.

Jeg skal nok selv huske hvem der har hjulpet mig og sætte pris på dette. Jeg ved hvem jeg kan PM til efter en tid hvis jeg skal bruge hjælp og gør det i det omfang jeg har brug for det.

For en ny bruger ser det også ud som om stjernerne bliver brugt negativt frem for at tilfører værdi for brugerne, og hvad er det så værd?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er almindeligt udbud/efterspørgsel.

Så længe kunderne efterspørger billigst mulig vare, skæres service ind til benet.

Når/hvis der igen kommer efterspørgsel efter service - og kunderne er parate til at betale for det, er der plads til nye aktører.

Det gælder både i banker, men også f.eks småbutikker der ligger lokalt og er lidt dyrere end supermarkeder.

Folk støtter gerne verbalt, men ikke med pengepungen -  i praksis handler de der hvor det er billigst.

Det er bla. derfor alle gågader i mindre byer ligger øde hen.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Reinhold Jensen:
Inden vi afspore debatten helt, så læg lige mærke til at alle jer der klager over min moderation i dette tilfælde, ikke er ramt af pausen, hvorimod den øjensynligt er forstået og accepteret af de implicerede ;)

Det var dog en usmagelig trussel ?. Så du mener altså den eneste måde du kan få brugerne til at reagere som du ønsker er ved at straffe dem ?. Du skal være mere end velkommen til at fjerne det stjernesystem fra mig af. Og ja det er mig der lige har givet dig 1 stjerne for dit indlæg.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)