Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlejning af sommerhus, erfaringer?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Det er en fin hjemmeside, men ved et hurtigt kig på google, kan jeg se at det nok ikke er derfra i får jeres besøgende. Hvad gør i for at markedsføre sommerhuset, så det bliver booket? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have!

Hjemmesiden er forholdsvis ny, så jeg arbejder stadig på at få bygget noget indhold og nogle links. Det kommer stille og roligt! Hvilke søgeord benyttede du?? :-)

Men vi annoncerer skagen.net og skagenguide.dk, som begge ligger rigtig godt i google og trækker en del besøgende til. Det er nok de primære kilder. Forsøger også lidt på facebook som let kan skabe en del besøgende og kendskab, men det er rigtig få betalende gæster der kommer derfra. Men det er værd at arbejde på på sigt. 


Men der er ikke andet for end at sætte en billig wordpress side op og annoncere hos lokale turistsider, så bør det komme af sig selv, hvis byen er godt besøgt.

Mvh.

 

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Jeg har søgt på lidt forskelligt, Ferie i skagen, sommerhus i skagen. Men hvis den er ny, så tager det jo nok også lidt tid før den rangerer højt. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra de mange gode svar, som er kommet, vil jeg dog lige gøre opmærksom på, at man ikke uden tilladelse erhvervsmæssigt må leje et sommerhus ud. Hvis man ejer ét sommerhus, som man bruger privat, så anses udlejningen sædvanligvis ikke for erhvervsmæssigt. Hvis I har lejet ud via bureauer, så lukker de jo også nogle gange for udlejningen. Dette sker for at overholde sommerhuslovgivningen i DK. Særligt hvis du ejer mere end 2 sommerhuse, så er der en formodning for erhvervsmæssig udlejning, som kræver tilladelse. Men ellers held og lykke med det.  PS: Jeg har selv en gang prøvet at leje via airbnb og der betalte min familie forud via airbnb.

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

I din erfaring hvor mange dage om året kan man maksimalt udleje sit sommerhus i for hold til den efterspørgelse der er i markedet? Jeg indbergner naturligvis mindre pris pr uge i lav sesson men er interesseret i at vide hvor mange dage jeg kan regne med at få lejet et semi luksus sommerhus pr år.

Mvh

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger af pris, beliggenhed og din definition af semiluksus.

Mit sommerhus er udlejet næsten hver uge fra 1. juni til 1. november (der var 2 ledige uger i september) og udenfor den periode har jeg spærret for udlejning.

Kan du bruge den oplysning?

MVH

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)