Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

smartweb.dk?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Fra  BM Tennis Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil høre om der er en eller flere der har erfaring med dette system? 

Skal nemlig i gang med en ny webshop der kræver ca. 100 - 150 produkter... Har ingen erfaring med opsætning af en webshop, så vil gerne finde noget der er rimelig simpelt...

Tak på forhånd :-)

Hilsen Bo

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 21
Fra  Select Nordic Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey.'

Du skal måske overvej nogle af de open source systemer der findes derud. Muligvis Prestashop og Wordpress, hvor Wordpress er enormt let at sætte op. Tjek nogle af de mange Youtube videoer der findes, og sæt siden op via 1Click-installationen via. dit webhotel. Jeg ved at mange understøtter funktionen der. Udover det, så skal du have en template. Her anbefaler jeg www.themeforest.net :) Håber det hjalp .

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alternativt hvis det skal være let og godt er der også shoporama.

Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo.

Har ikke selv erfaring med det, men har set det i brug og det ser super godt ud.

Hvis du vil have en professionel skræddersyet løsning, vil jeg altid anbefale dig et lukket system som f.eks. Smartweb. Så får du altid præcis hvad du skal bruge.. <- Vil anbefale dig dette i forhold til at du skriver at du ingen erfaring har med webshops.

Til trods for at nogen sælger en open source shop for 5000,- kr og endda under, så får du aldrig en ordenlig professionel og gennemtænkt shop til den pris. Har ikke selv set en endnu i hvert fald.

Man kan kan ikke spare sig til rigdom, husk det :-)

Med venlig hilsen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo 

Hvis du vælger en sådan en løsning skal du være opmærksom på at det på sigt kan blive en dyr oplevelse, grundet den månedlige betaling. Dermed ikke sagt det ikke er pengene værd. 

Alt efter hvad du har af behov og ønsker til den kommende webshop, er der mulighed for at få udviklet en færdig webshop til et engangsbeløb. Hvis du ønsker at høre mere om denne mulighed - Er du meget velkommen til at smide mig en e-mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. 

Håber at høre fra dig :-)

Vh. Simon Børsting 

Partner, Erhvervshjemmesider.dk 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)