Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online betalingsløsning, konsulentydelser

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jul 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften

Jeg står med en snart færdig hjemmeside som fungerer som en adgang til onlinekonsulentservices via Skype.

Når min kunde går ind på min side, skal vedkommende kunne betale x kr for en konsulentydelse á x minutter. Dette skal jo helst foregå forud for konsultationen.

Hvordan ville I sætte den slags op hvad angår betalingsservice ?

Tak for hjælpen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker du kan sælge minutterne i pakker som forudbetales inden brug.
Så er det jo bare at finde en betalingsløsning du kan stille dig tilfreds med pris og dæknings mæssigt.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 19. Jul 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker også noget i den retning - men helt nede på mikroplan: Hvilken betalingsløsning skal man lede efter ? Hvad hedder den slags ?

Mere fordi der jo ikke er tale om en traditionel webshop, da der hverken er et fysisk produkt eller en decideret shopindretning. Det er i virkeligheden bare en visitkorthjemmeside, som skal have et betalingsmodul implementeret.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil kunne modtage Dankort, så skal du have en betalingsaftale med Nets og så finde en betalingsgateway du vil udvikle op imod.

Vil du tage imod Visa/Mastercard, kan du nøjes med at udvikle op mod udbydere som Braintree eller Paymill (jeg foretrækker Braintree).

Vil du gerne tage imod både Dankort og Visa/Mastercard vil em kombineret aftale med Nets og Teller oftest være den kombination som anvendes.

Det er ret simpelt at udvikle op imod, hvis du blot skal have en lille side med et par fast definerede pakker på.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)