Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil være med til at lave en app, eller lave den for mig?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Kunne godt tænke mig af launche en app til min facebook side som hedder "Tricks du skal kende til"

Er der nogen der kan finde ud af sådan noget? Tror ikke appen er besværlig at lave.

Mht. pris har jeg ikke det største budget, men har ingen idé om hvad det koster at få lavet apps..

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal lige nævnes at min side har 105.000 følgere og har ca 100.000 mere fordelt på 5 andre sider ca. Så kan markedsføre appen gennem disse sider.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Hvad skal din app kunne? Jeg har brug for lidt flere informationer omkring dine tanker, før at jeg kan hjælpe dig videre! Umiddelbart vil det nemmeste dog nok være, at få det lavet i html/css og derefter loade det ind i en facebook-tab. Se mere her

DBH Magnus 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske burde jeg lige nævne at appen skal laves til smartphones...

Mvh

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan godt li' du lige har blæret dig med din affiliate indkomst, men nu har du lige pludselig ikke nogen penge mellem hænderne :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det var en væsentlig faktor :-)

Kan du forklare hvad app'en skal kunne? Hvis du vil have nogle til, at give dig en pris, må du lige lave en uddybende forklaring!  

Uanset hvad, så er det ikke billigt at få udviklet en app - kan du kode lidt selv? Tror det er muligt, at udvikle en app baseret på almindelige web-teknologier, kig her. Held og lykke! DBH Magnus

Fra Kolding
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det lyder ikke som om appen skal være vanvittig avanceret, og hvis du har mere tid end penge, var det måske en god ide at lære at lave den selv. Hvis du kan lidt webprogrammering i forvejen, kan et værktøj som Phonegap være vejen frem. Dér kan du bygge din app vha. HTML og Javascript. Vi har et kursus i det: Mobile apps med HTML og Phonegap.

Har du ingen erfaring med programmering, så prøv at se på et grafisk værktøj som App Inventor. Der kan du bygge appen uden at være programmør, og selvom værktøjet kun bygger apps til Android giver det dig alligevel en stor fordel, hvis du senere vil have andre til at bygge appen til iOS fordi de så kan bruge din Android-version som udgangspunkt.

Mange hilsner

Kristian

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil.. 

Du kunne jo overveje en service som http://www.como.com/

Det er sikkert flere af den slags derude.. Det kan selv du finde ud af :)

Mvh. Rene

Fra Risskov
Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været app udvikler i 5 år (android/ios) og jeg vil ikke anbefale phonegab. På min arbejdsplads har vi selv rodet med det, og endnu værre har vi overtaget et par kulsejlet projekter fordi udviklerne ikke formår at få det færdigt.

jeg vil sige at det til nøds kan bruges hvis appen er MEGET simple.

man skal også huske at når man benytter eksterne platforme som phonegab eller xamarin gør man sig afhænig af disse, hvis et af firmaerne en dag beslutter sig for at lukke ja så vil din app højst sandsynligt dø ved næste os opdatering.

Gør det rigtigt første gang istedet for at lave en lappe løsning, jeg har prøvet alt fornuftigt crossplatform der er der ude og ingen af dem virker optimalt, de har alle deres ulemper og du gør dig afhænig af endnu en mellem mand

hvis man absolut skal prøve noget crossplatform så forsøg med xamarin, det er et stort firma, der får støtte af microsoft, så de skulle være rimelige sikre at satse på.

aldrig benyt phonegab, eller titanium (appcelerator) det virker smart i starten men så snart man skal lave "rigtige" apps så falder de til jorden. Tro mig jeg har lavet apps med alle tre.

jeg ved godt jeg sikkert træder nogen over tæerne, men det er min ærlige mening jeg har kigget meget på crossplatform for min arbejdsgiver så jeg ved hvad jeg taler om.

mvh

morten

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)