Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - Hvordan kan den gøres bedre - Feedback JA TAK ;-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Bebin.dk Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer Amino'er ;-)

Nu har jeg langt om længe gjort min webshop bebin.dk klar. Jeg har det med at stirre blindt på den.

Ift. betaling kommer der også i nær fremtid en DIBS aftale (eller klarna/viabill) pt. er det bare Paypall og kontooverførelse.

Har i ikke lyst til at bruge 3-4 minutter på at give en tilbagemelding, alle kommentar tages imod med kyshånd :-)

På forhånd 10000 tak....

Hav en rigtig god sommer :-)

Mvh.

Shahmiri1407

Fra Brabrand
Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man kigger på forsiden, så synes jeg de billeder der køre i slideshow virker sløret. Som om de er lavet en alt for lav opløsning og derefter forstørret op af hjemmesiden. Desuden synes jeg heller ikke man kan klikke på dem, som der står. (Google Chrome) Ved ikke om det bare er mig, men de logo'er du har brug øverest virker forkert på mig, eller hvordan jeg nu skal beskrive det. Når jeg ser på flyet, for det mig til at tænke på at rejse. Måske kunne du evt. bruge en fyldt kundevogn til at vise det. Sikker betaling logoet virker også underligt. Når jeg tænker på en webshop ville jeg regne med betalingen forgår med kort. Man kunne evt. bruge noget hængelås som logo, hvilket vil sige det med at det er sikker betaling. Sidst ville jeg evt. prøve at høre Post Danmark om måtte bruge deres logo. Ellers ville jeg nok bare fjerne det med Post Danmark, for tror ikke jeg ville se det som en ekstraordinær fordel. Forstår heller ikke hvis man går ind under Tilbehør og diverse at når man afkrydser ikke tilgængelig at der så ikke ud for varene står noget med forventet på lager fra d. xxxx eller noget. Til sidste kan jeg se at du har et logo på siden. Hvorfor ikke også bruge det på din FaceBook side. Du kunne evt. udskifte coverbilledet med månedes tilbud eller det aktuelle tilbud på siden og et link som kommentar. 

Ellers ville jeg mene du er godt på vej, håber det hjalp lidt Smile

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine store slider billeder i midten på siden skal være i en LANGT bedre kvalitet, det ser sjusket ud at man kan se pixel kanterne.

Ellers virker det rimelig fornuftigt :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra København S
Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Bebin.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op, tak skal du ha'. Det her er jo guld værd, tusind tak, der er rigtig mange punkter jeg slet ikke har tænkt særlig meget over f.eks. ift. logo'erne... Sliderne havde jeg hellere ikke lagt mærke til (sikkert fordi jeg kun glor på min egen lille 14 tommer skærm).

Men 1000 tak Christian, du har givet mig rigtig meget som jeg kan arbejder videre med...

Fra København S
Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Bebin.dk Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Også tak til dig Jimmi....

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal droppe slideren, eller indsætte store flotte produktfotos med tydelig call to action direkte til produkterne. Du fylder den vigtigste plads på forsiden med info, som bør fylde en brøkdel, og som helt sikkert ikke gør noget godt for konverteringen.  Vælg hellere 3-4 produkter som du gerne vil henlede speciel opmærksomhed på, og præsenter dem bedst muligt for kunderne.

Ellers held og lykke med din shop :)

Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Billigventilator.dk Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Bordventilator, gulvventilator, tårnventilator vandpumpe, dykpumpe og varmeblæser www.billigventilator.dk

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøvede bare lige for sjovt hurtigt at smække noget sammen til det banner der! Det skal lige rettes til og sådan B-) Men ved ikke hvad du siger, hvis du vil ha det er det dit 

Fra København S
Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Bebin.dk Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofie,

Tak for kommentaren, det løser også det problem Christian og Jimmi nævnte... Så det vil jeg følge... ;-) Det hjælper også på shoppens loadtid....

Endnu engang tak og god aften..

Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Billigventilator.dk Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Bordventilator, gulvventilator, tårnventilator vandpumpe, dykpumpe og varmeblæser www.billigventilator.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)