Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner med teknisk viden søge til opstart af datingsite!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære aminoer, jeg er en ung iværksætter med store ambitioner.. Jeg har tænkt mig og starte en datingside og dertil har jeg brug for en person med en masse teknisk viden og snilde.. Personen skal kunne programmere en hjemmeside som kan indeholde de elementer som en datingside har brug for som f.eks. afsendelse og modtagelse af beskeder, forums, login osv..

Personen jeg søger skal være villig til at give den en skalle, og vedkommende vil i første omgang ikke modtage betaling for arbejdet.. Da dette først sker når firmaet bliver en success! ;-) 

Skriv gerne til mig for nærmere info omkring min idé! 

mathias_2175@hotmail.com

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 90
Fra  www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Find alle de bedste iværksætterbøger på www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mathias hvad er det så du bidrager med til dette projekt ? dating konceptet kender vi jo alle, så det er jo programmøren der skal lave hele arbejdet, hvad skal han med dig i projektet ?

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså med den nuværende information er det programmøren der står til at arbejde en røvfuld gratis med ingen sikkerhed overhoved, næppe noget de fleste finder spændende som udgangspunkt.

Hvad har du at bidrage med, er det penge, reklame, inside info om branchen osv ? - Det er trods alt en branche med KÆMPE spillere, så det er ikke noget man bare lige tjener penge på.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 90
Fra  www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er noget andet hvis du har Morten Wagner som mentor til dette projekt:)

Find alle de bedste iværksætterbøger på www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk

Tilmeldt 22. Jun 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Vi har en datingsite som er 90-95 køreklar, men har desværre hverken tiden ell. midler til markedsføring. Hører meget gerne fra dig, hvis du er interesseret i at deltage ell. evt. overtage sitet.

Mvh. NTL -trading

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)