Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt min organiske google trafik er forsvundet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Billigventilator.dk Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Har opbygget siden www.billigventilator.dk som er gået rigtig godt og den sidste uge fik jeg mindst 50 unikke besøgende om dagen på google og havde en ctr på mine affiliate links på 10 %. I dag da jeg stod op og kiggede i webmaster tools stod der at der var fejl i mit sitemap og den ikke kunne læse det og tjekkede tafikken her for lidt siden og har kun haft mig selv som besøgende. Derved har jeg intet trafik fået fra google som jeg ellers har fået meget af, pga varmen. Kan det have noget at gøre med at den ikke kunne læse mit sitemap? Har fået det fikset ved at indsende den igen, men nu skal den til at indeksere alle siderne i sitemap først. Hvad kan jeg gøre eller hvad skal jeg gøre, for mister penge på, der ingen trafik kommer.

Bordventilator, gulvventilator, tårnventilator vandpumpe, dykpumpe og varmeblæser www.billigventilator.dk

Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Billigventilator.dk Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske nogle der har et bud, hvad der er gået galt?

Bordventilator, gulvventilator, tårnventilator vandpumpe, dykpumpe og varmeblæser www.billigventilator.dk

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Umiddelbart tænker jeg at det kan skyldes to ting.

1. Det kan være at du har mistet nogle af dine gode placeringer inde på Google? - Har du tjekket efter?

2. Kan være at der bare ikke er nogle søgninger i disse dage? - Hvor usandsynligt det end måtte lyde...

Frank

Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Billigventilator.dk Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Må nok slå koldt vand i blodet, for om et par dage burde jeg kunne se mere om det i google webmaster tools. Der kan jeg jo se hvor mange visninger med mere der har været, men de data er 2 dage bag ud, så det er vel bare at vente. 

Bordventilator, gulvventilator, tårnventilator vandpumpe, dykpumpe og varmeblæser www.billigventilator.dk

Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Billigventilator.dk Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det mest underlige ved, at der ingen besøgende i dag er, at de sidste lange stykke tid har jeg fået mellem 30 og 90 unikke besøgende organisk hver dag fra google og så lige pludselig har jeg ingen.

Bordventilator, gulvventilator, tårnventilator vandpumpe, dykpumpe og varmeblæser www.billigventilator.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)