Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køber jeg katten i sækken........

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er meget tæt på at afslutte en handel og overtage www.gensalg.com . Jeg er dog meget i tvivl om prisen er rigtig, og vil derfor gerne have nogle neutrale øjne til at vurdere hvad siden bør handles til.

Derfor vil jeg meget gerne have en pb, med et bud på hvad en sådan side er værd.

På forhånd tak...... :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 91
Fra  Lund Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Umuligt at svare på, når man ikke aner hvad siden konverter, besøgstal osv.

Men umiddelbart ser det ud til siden nærmest har 0 besøg. Og sitet er bygget op på et færdigt system(ligende kan downloades gratis). Så vurderer prisen er så tæt på som ingenting.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lund

Hvad er det så lavet i når du siger at det er et færdigt system.

Er det http://www.prestashop.com/ som er noget af det eneste indhold som er på webpuzzle.dk site.

Synes at der pt. er mange som lige laver en side også sætter de den til salg. Og det er utrolige beløb som de har kostet og lave.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 19. Jul 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke se, hvorfor du ville give penge for den side -

Jeg er helt sikker på at den næsten uanset prisen kan laves billigere og bedre for samme beløb. Og uanset hvad - hvad kan siden, som DBA, eBay, Guloggratis ikke kan tilbyde folk ? 

Du får kun 5 brugere med, 2 annoncer, ganske få annoncører og alt i alt skal der laves en del ting om før der er noget at komme efter.

Jeg havde ikke investeret i det.

Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Davidsen:
Derfor vil jeg meget gerne have en pb, med et bud på hvad en sådan side er værd.

Ingen grund til en pb. Siden er 0 kr. værd.

Hvis du vil noget indenfor køb/salg/bytte så tænk nyt. Ved ikke om følgende app eksisterer, men hvis du vil gøre en forskel så lav en app hvor folk nemt kan sætte deres ting til salg som er tilknyttet en FB gruppe og lav samtidig en betalingsfunktion i den app der kæder folk sammen der søger bestemte ting eller produkter, lige a la matching på dating apps. 

Hvis du kan gøre dette, så vil folk hurtigt kunne få en reaktion og samtidig kunne du faktisk også lave en FB side der alene poster det som folk søger via den app - det kan give en del delinger og hvis du tvinger folk til at downloade app for at kontakte, så har du en ny kunde der potentielt an købe betalingsversionen.

Og lav det på flere sprog eller forbered det.

God vind.

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med de øvrige i at det ikke er noget værd.

Hvis du gerne vil have et auktionssite, så overvej at få en til at sætte et op til dig i f.eks. Wordpress. Det kan ikke tage lang tid for et standard site og du vil sandsynligvis få et website der er bedre end det du er ved at købe.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Kat i en pose..Miau..

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 19. Jul 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Den side har ingen visuel appeal på nogen måde, jeg synes det er gammeldags at gruppere alt i bokse på den måde.

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er da nul og en fis hver… du vil få en bedre hjemmeside med dit eget udtryk hvis du lavede din egen eller allierede dig med en der kunne lave den for dig… og så synes jeg egentlig det tog i baggrunden er ret træls… men det handler det jo ikke om… jeg vil sige drop købet og lav noget nyt med et anderledes twist for at adskille dig fra de andre mange hjemmesider der gør det samme… f.eks ingen mindstepris ? og alt er 24 timers auktion… hvis det spredes at alt på din hjemmeside skal sælges indenfor 24 timer, så vil du nok kunne generere flere besøg pr. dag. 

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Eftersom der stort set ikke er noget indhold på siden, så er den ikke meget værd på det punkt. Den ligner egentlig et standard template fra starten af 2000 tallet. Så der er den heller ikke meget værd.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)