Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thailand hjælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg er fornyeligt blevet student og jeg har nu hele livet foran mig. Min far er fra Thailand og jeg har længe haft den plan at rejse til Thailand til vinter. Oprindeligt var planen at tage til thailand for at opleve hverdagen med min thailandske familie. Planen er egentlig den samme dog med en lille ændring. Jeg er faldet over et fantastisk dansk produkt, som jeg gerne vil præsentere for mine Thailandske forbindelser og på længere sigt sælge til thailandske forbrugere. Jeg har gode Thailandske forbindelser indenfor området produktet befinder sig i og jeg mener det har potentiale. Jeg har ingen erfaring i forhold til at sælge et produkt til Thailand, så mine spørgsmål til dig er derfor ret basale, men jeg skal jo starte et sted. Det skal siges, at jeg endnu ikke har kontaktet virksomheden der producerer "det fantastiske produkt", men jeg vil lige sikre mig mine muligeheder først.

Som sagt er det et dansk produkt jeg gerne vil tage med mig til Thailand. Jeg ved, at man som udlændinge ikke kan eje en virksomhed 100% i Thailand. Er det muligt at starte virksomheden i Danmark selvom jeg primært vil agere på det Thailandske marked?

Er der nogle love jeg skal være ekstra opmærksomme på før jeg går i gang?

Har du tidligere haft erfaring med Danmark-Thailand? Har du evt. nogle guld-råd, som vil gavne mig i processen? 

Jeg håber du vil bruge lidt af din kostbare tid på at besvare mine spørgsmål, det vil jeg sætte pris på. 

På forhånd mange tak for dit svar!:-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det enkle er vel at starte din virksomhed her i Danmark, og så eksporterer du til en Thailandsk virksomhed.