Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har ide'en, hvordan kommer jeg videre herfra?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, jeg er en 21-årig gut der er ret grøn på iværksætter området.
Jeg har fået en ide til et produkt, jeg selv mener ville være ret relevant for mange mennesker.
Jeg er som sagt grøn på området, og aner ikke hvordan man kommer igang. Jeg fik ide'en pludseligt, og har lyst til at forfølge den.
Det letteste ville selvfølgelig være, at tænke "ej, det bliver ikke til noget alligevel". Men har dog alligevel lyst, til at prøve at gå lidt mere ind i det.
Har en ide om, hvad der skal adskille mit produkt fra de andre på markedet, og muligvis også en ide om hvad det skal være lavet af (bomuld) - kan dog være, der findes et bedre og smartere materiale.


Så Amino - hvad gør jeg nu? 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og velkommen til :-) 

Skønt du har mod på at prøve lykken som iværksætter!

- Det er dog svært at komme med noget konstruktivt på dit indlæg, da du nærmest ikke fortæller os noget vi kan forholde os til - andet end du selv synes du har fået en god idé?

Har du selv kompetencer til at udvikle produktet? - eller skal du have andre til at fuldfører din idé i praksis?

Vh.  

Tilmeldt 26. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have :)
Ja det er klart, men ved ikke lige hvordan det fungerer - er det smart at skildre med sin ide? Det er vel bedre at holde kortene lidt ind til kroppen.
Hvis der sidder en der har totalt styr på opstart osv, kan vi jo tage den over PM.

Nej, jeg har skam ikke rigtig nogle kompetencer selv. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har fået en god idé - er der typisk også andre der har fået den. Det der gør forskellen er hvis du tør rykke på den :-) 

Da du hverken har kompetencerne, eller større kapital, tror jeg ikke du kommer lagt med "kortene ind til kroppen" attituden. Med mindre du virkelig er sikker på at din idé kan revolutionere hele verden, så ville jeg præsentere den overordnet på forumet - og se om der er folk der kan hjælpe. 

Det er endvidere svært at give udsagn om hvorvidt man kan hjælpe med din opstart, da opstartsfasen er vidt forskellige, og bestemt af hvilken type virksomhed der er tale om. 

Vh. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

//Dobbelt post//

Tilmeldt 26. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var nede i Kvickly med min kæreste, og hun skulle have bind. Hun brokkede sig over dem, og ytrede at de altid var så dyre. Dette var åbenbart noget de fleste piger synes, at bindene var for dyre.
Min ide, er derfor at lave bind og tamponer.

Forskellen skulle så være, at jeg ville lave nogle der var billigere at købe end de andre dyre mærker.
Kan dog også være, det bliver samme pris, hvis mine andre ide'er også skal gennemføres.
Jeg ville lave et produkt der var 100% økologisk, og så bla. markedsføre det, ved at sige hvor mange dårlige ting der er i normale bind.

Desuden, har jeg en ide om at det skal være muligt at skylle bindende ud i toilettet, så man slipper for at skulle smide det i en ulækker skraldespand. Derudover, har jeg en ide, om at man skal kunne abonnere på det over nettet, så man automatisk får tilsendt nogle pr. hvornår man nu ønsker det. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)