Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis e-bog til at bygge din egen hjemmeside i Wordpress

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så har jeg lavet min e-bog om Wordpress gratis. Har desværre ikke nået at opdatere alle screenshots til den nye version af Wordpress endnu. Men den kan sagtens bruges. Det er en begynder bog, hvor man starter med at blive guidet igennem at købe domæne og herefter få installeret Wordpress og opsætte sin hjemmeside. Fin e-bog til den nystartede iværksætter - fik jeg nævnt at den var GRATIS?

www.wordpressbogen.dk

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes Det var en flot hjælp B. Hvarregaard 

Har hentet den selv nu, og den ser lovende ud. WinkYes

Kan du selv også lave Woocomerce, selvfølgelig med betaling for din ydelse Wink

God weekend. 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom jeg ikke er meget for Wordpress er det et rigtig godt intative fra din side, og stor ros her fra.

Jeg har ikke læst den, men noget af det jeg har manglet rigtig meget "har en blog i WordPress" er forståligt og nem adgang til at kan lave plugins til WordPress, det syndes jeg har manglet rigtig meget når man som mig er udvikler og gerne vil gå lidt mere i dybeten, har debuggede nogle WordPress hjemmesider for fejl, men det er ikke altid lige nemt.

men igen rigtig flot side og rigtig godt intative her fra! :)

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ib,

Jepsen WooCommerce er ikke et problem. Var faktisk ved at skrive en e-bog omkring det, men kom fra det igen, fordi jeg var i gang med denne her bog. Jeg har et par sider hvor jeg sælger e-bøger via WooCommerce :-) og senere på året går jeg i luften med en WooCommerce shop med shapewear og "slanketøj" (www.smartbody.dk)

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

fed ide og tak siger jeg :) 

har overvejet at komme ind i wordpress og se om det er noget for mig :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så har du jo muligheden her Mirko :-) held og lykke med det

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det var da dejligt med så stor interesse, jeg synes det er vildt at indenfor de første timer fra jeg postede dette opslag, blev bogen hentet 30 gange. Super godt og mere end jeg havde håbet på. Tak for det alle sammen.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

B. Hvarregaard:
jeg synes det er vildt at indenfor de første timer fra jeg postede dette opslag, blev bogen hentet 30 gange. Super godt og mere end jeg havde håbet på. Tak for det alle sammen.

Yes

Ja der er mange måder at få udbredt kendskabet på.

Og alle behøver jo ikke hver især at hente bogen, men kan læse med og bruge som opslagsværk Yes

Og så disse  http://www.amino.dk/forums/t/234264.aspx#1522916

Og på Google+

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)