Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

starte eget vikarbureau

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Har tænkt mig at starte et vikar bureau, ville hører om i vidste helt præcis hvad der skal til? Jeg har ideen om at starte det under disse typer af fag.. hjemme pleje, rengøring , tolk, industri, kontor, lære., sygeplejerske og ufaglært osv. . Håber i kan hjælpe med nogle gode råd..

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har ikke nogne erfaring når det kommer til det men jeg har selv tænkt på det, men jeg tror man skal have et op stor kapital og netværk for at det kan virke?!

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Tilmeldt 26. Jul 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm okay er der ingen der lige har lidt styr på det som kan forklare lidt

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Prins 

Det er ikke bare sådan lige... og specielt ikke på dit niveau, hvor du ønsker grundlæggende viden.. 

Der findes en del vikarbureauer, som søger francaise  partnere -  og de oplærer dig i alt... hvis de altså mener at du er noget for dem og nogle tager ikke en betaling, så det kan være ganske gratis at blive den del at disse.

Vikar Danmark mener jeg gør det... 

Begynd der ... ved at kontakte nogle disse eksisterende rundt omkring

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Prins

Glemte lige 

For at have et eller virke i et vikar fiirma, så skal du kunne 2 vejs sælge...  -  så din første udfordring, vil være at sælge dig til et vikar firma og dette er nemmere end at starte eget... 

Kan du ikke det.... så har du meget små chancer for at bygge eget op 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)