Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ååå nej nu ikke weekend igen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder  her   en tidlig lørdag morgen kl 02:24 og venter på det snart skal blive mandag igen  jeg har fået det sådan i løbet af et par år hvor jeg har været selvstændig at  jeg  ikke gider weekenden længer   man kan ikke fortage sig noget forretningsmæssigt   mange af mine venner og familie siger jeg skal lære at slappe af   og nyde weekenden men jeg elsker min virksomhed  jeg elsker at stå op om morgen og sige godmorgen til mine medarbejder  måske er det sådan for de fleste iværksætter  - der  kan være meget at tænke på som iværksætter   ja tiltider  syntes jeg godt jeg kan være stresset og visse spændinger i nakken  og ondt i hovedet  men  det skal jo gøre ondt for det er godt for at bruge et klassisk ordsprog  så jeg har det sådan  for at bruge Martin Torborgs citat IVÆRKSÆTTER TIL JEG DØR !  hvordan har i det med weekenden ?

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 14
Indlæg ialt: 21
Fra  Select Nordic Skrevet kl. 02:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde det magen til, for et stykke tid siden. Jeg hadede fredage, fordi jeg ved at weekenden er her - og man kan næsten intet gøre. Heldigvis, er det ændret en smule til det bedre. Tror det handler om at tilrettelægge sin uge i tankerne før den næste uge kommer ind, så man ved hvad man kan lave

Udover det, så skal jeg bruge min weekend til en hel masse research til www.SelectNordic.dk Er endelig ikke nødvendigt, da alt det vigtige er samlet, men man kan aldrig lære for meget :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er vigtigt du lære og koble af og holde fri og weekend. Jeg ved det af egen erfaring. For 6 måneder siden faldt jeg om med ildebefindende af stress og det i en alder af kun 24 år. Så hold nu for pokker fri. Jobbet er ikke mere vigtigt end dit helbred.

Vh Jacob

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 05:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må indrømme at jeg godt kan lide weekenderne. Jeg arbejder 12-16 timer dagligt med udvikling af mit produkt, og har brug for at lave noget andet indimellem. Jeg arbejder også i weekender, men en del mindre end i hverdagene.

Weekenderne bruger jeg bl.a. på at foretage mig ting med fruen, som også arbejder mange timer i hverdagene, og komme ud og nyde solen. Jeg bruger også weekender til at dyrke min passion. Der er ikke noget mere afstressende, end at tage ud på en køretur, alene eller med andre bilnørder. En tur op i bjergene, eller ud til kysten, en tidlig lørdag morgen, er balsam for sjælen Cool

Mvh Carsten

 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

@Rene. På din webside ser jeg der står 24/7. Så fatter overhovedet ikke dit indlæg. Hvis målet var "provokation" - rammer du langt forbi. Iværksætter er jo et 24/7 job - mentalt i hvert fald.

@Carsten - fede biler - en ting er visuelt - det andet er lyden. Siger en der har været heldig at have haft en P911, luftkølet og kørt i tunneller.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke ''selvstændig'' på samme niveau som du er. dog kender jeg en der har det lige som dig. Han tænker dog at weekenden er godt for at inhente noget arbejde, han ikke lige nåede at lave i ugen. 

Jeg syntes det er sundt at man slapper af og måske holder en dag fri for at tænke på andet en arbejde. 

Der er jo noget der hedder bournout ;)

så længe du føler du har nok energi og krafter skal du jo gøre det du føler der er rigtigt.

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Per

du har tydeligvis ikke forstået mit indlæg  jeg skriver lige nettop at jeg hader weekenden  og derfor spørger eg andre om de har det ligesom  som mig

god dag

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har det lige det samme. Dog ikke kun med weekend, men det samme med natten også. Det eneste der begrænser mig i at arbejde mere end jeg gør pt, er det er så varmt.

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

Jeg er sikker på at rigtig mange selvstændige og iværksættere har det ligesom dig. Og det er ganske naturligt når man arbejder med noget som man holder af.

De fleste af os har (trods alt!), mange flere arbejdsdage end fridage, på et år. Så jeg synes da at det er en fantastisk, at man kan sige at man foretrækker sit arbejde fremfor fritiden.

Når det så er sagt, er det vigtigt at man passer på sig selv, og hvis du har spændinger i nakken og ondt i hovedet, er det nok en god ide at ændre på nogle ting. Vi selvstændige skal jo helst holde mange år, og har typisk ikke de samme forsikringsordninger som alm. ansatte. Det er det vilde vesten ... på godt og ondt!

Smile

Mvh.

Jesper

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hader ikke friheden/tiden i weekenderne, men jeg hader omsætningen i webshoppen falder til 1/10 i weekenden :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)