Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma som 14-årige

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mit navn er Alexander siniora.

Jeg er 14 år gammel, men har altid været lidt mere moden end dem på min egen alder.

Jeg har altid elsket at arbejde med ting på de sociale medier, og bare generelt være på de sociale medier, jeg har altid været en rigtig aktiv person på facebook med meget omtale, og lavet andre ting på de sociale medier, omkring i februar 2014, der begyndte jeg at livestreame på de soiale medie kaldt Twitch.tv, efter 5 måneder var jeg blevet danmarks 4-5 største livestreamer, og lå med 4600 followers og 210.000 channel views, jeg fik sponsorkontrakter og har dem stadig. Jeg livestreamer stadig og jeg fortsætter med det gode arbejde.

Nu vil jeg bare gerne videre, jeg vil gerne starte min egen virksomhed, og jeg vil gerne finde nogle som er klar på at starte noget op med mig eller bare hjælpe mig virkelig godt i gang, derfor søger jeg hjælp herinde.

Jeg har ikke særlig meget erfaring omkring virksomheder og hvordan jeg skulle starte en virksomhed, så kunne godt bruge en masse hjælp.

Jeg har ikke helt tænkt over hvilken slags virksomhed jeg ville starte op, men noget jeg altid har haft i tankerne var noget som en shop med tilbehør og så videre til telefoner, eller bare noget med elektronik, det har altid interesseret mig rigtig meget.

Jeg har et socialt talent som jeg har fået afvide jeg skal udleve, og derfor prøver jeg at starte mit eget op, da jeg nu i lang tid har tænkt på det, på 5 måneder nåede jeg at blive danmarks 4-5 største livestreamer, og danmarks største har brugt omkring 2-3 år på det, så jeg har fået afvide virkelig mange gange at jeg har et socialtalent som jeg burde at gå videre med, jeg har også tjent omkring de 8.000 dkk på at livestreame indtil videre.

Håber jeg kan få noget hjælp:)

Mvh - Alexander siniora

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må køre løs uden virksomhed så længe du ikke på noget tidspunkt kommer over 50.000 kr i salg/omsætning på 12 mdr i træk - og du skal bare føre regnskab, indtægter minus udgifter = overskud som du skal opgive til skat hvert år i udvidet selvangivelse rubrik 211

Du kan ikke stifte virksomhed før du er 18 men fra du er 15 kan du, hvis dine forældre vil tage ansvar for dig økonomisk og juridisk, søge dispensation i statsamtet for at stifte virksomhed, som forklaret i: http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/starte-virksomhed-som-umyndig.html 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

nogen gange skal man bare kaste sig ud i det ;) måske er det også sådan du skal starte, det kan jeg ikke sige.

Eller du laver en fornuftig plan om hvad du vil sælge og hvad dine mål er med det :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)