Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der en software udvikler fra Filippinerne herinde?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen herind som er software developer på Filippinerne? Jeg søger nogen som jeg kan lave interview til min speciel. Jeg håber at i kan hjælpe mig. På forhånd mange tak. 

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 14
Indlæg ialt: 21
Fra  Select Nordic Skrevet kl. 03:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 05:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lyce

Kan du fortælle lidt mere om dig projekt / speciale, da den information du skrev her, ikke rigtig fortælle så meget.

Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :)

Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Carsten. Jeg har allerede skrive til Peter Skouhus. Jeg venter stadigvæk hans svar.

Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det skal jeg gøre. :)

Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Juul, nedenunder er min foreløbige udkast beskrivning af min speciale.

I am a native Filipino and currently living here in Denmark. I am studying my MSc. IT and software development at IT University of Copenhagen.  Now I am going to start writing my thesis regarding “What does it mean to be an IT developer working in the Philippines with western companies?” Furthermore, these are the lists of my interests:

  1. What are the IT developers experience working with Danish Developers and how do they collaborate?
  2. Does working in a postcolonial country like the Philippines affect the quality of the software, tasks and most importantly the collaboration?
  3. What does the company do for their IT developers in order to be well integrated in a country like the Philippines?

If anybody knows or has Danish companies within this area please let me know. Your help is very much appreciated. In addition, the outcome of my research could also be used as a guideline in working with new IT developers. It is my pleasure helping and sharing my thesis results with your establishment. I am looking forward hearing from you. If you have more questions regarding my thesis proposal you are very much welcome to write and contact me.

 

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lyce

Hi kumusta? Nabasa ko at naintindihan ang sulat mo. Meron akong business sa Pilipinas sa Gingoog City. At may nagtratrabaho para sa akin tulad ng graphics at paglalagay ng mga apps sa tablet at pagtuturo dto sa DK. Malapit ako sa Copenhagen at baka Pwede tayo magkita at pag usapan tungkol sa sulat mo at sa pinag aralan mo. Baka sakaling may maitulong ako. Pwede mo ako I add sa fb ko.  sabihin mo lng kung kailan ka pwede para maayos ko yon oras ko. Ingat lage.

Sproget er ikke noget problem, da vi kan kommunikerer på Dansk - Engelsk - tagalog

Der hvor vi altid løber ind problemer, så er det

korruption problemer
familie problemer mellem ansatte ( hvis man har ansat for mange fra samme famile, så er alle væk ved Reunion, b-day and so on)
Kvalitet af arbejde er det samme, det hænger på projektledelsen af hele forløbet, så her  er erfaring et vigtig del. 

Der er selvfølgelig meget mere, så lidt mere konkrete spørgsmål er meget velkommen

 

Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Juul! maraming salamat po sa reply nang inquries ko. Forresten, har jeg  allerede invitere dig i facebook og kan du være søde at godkendt min anmodning. Er det okay, at vi starte med at have Skype møde da jeg bor langt væk fra København. Mange tak

Med venlig hilsen

Lyce

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)