Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykke leverandør

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg står i den situation, at jeg leder efter en leverandør som smykker i en stil der minder om Moss, Line og Jo, Maanesten osv. 

Hvis der er nogle herinde der har kontakt til fabrikker i udlandet som laver smykker der minder om disse, må i meget gerne kontakte mig.

Mvh Thomas

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg er senior konsulent i dansk/kinesiske LIPA Sourcing der hjælper danske virksomheder med at finde troværdige, bæredygtige og konkurrencedygtige fabrikker i Kina. Vi har nogle meget dygtige leverandørerer af bl.a guld, sølv og swarowski smykker.

Vi leverer en end-to-end service hvor vi hjælper vores kunder med hele processen fra prototype, produktion og ordre-opfølgelse såvel som kvalitetskontrol, CSR og meget mere. Kommuniation er vores primære redskab og vi bruger derfor Dansk-kinesisk talende konsulenter, på den måde sikrer vi der ikke opstår fejl i jeres produktioner da oversættelser/forklaringer af produktdetaljer ikke går gennem unødvendige led.

Vi vil rigtig gerne høre mere om jeres opgave og finde en måde hvorpå vi kan hjælpe jer til den helt rigtige fabrik gennem vores netværk.

Du kan kontake mig enten her over sitet eller på mail: femo@lipasourcing.com
I er også velkomne til at ringe.


Venligst
Philip Femø

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)