Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til udvikling af en prototype

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Jul 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag kære amino'er! 

Jeg har fået en glimrende ide, og er igang med at realisere denne. I denne forbindelse er jeg igang med, at lave en IT-stander, som i bund og grund er hele ideen. Standeren er særdeles indviklet (svarer til de standere som står i kæmpe indkøbscentre, hvor man prøver at finde rundt i centret), og jeg har ikke kunnet finde nogle virksomheder i Danmark, som udvikler noget i den retning undtagen KBKmaskiner. Hvorfor jeg vil prøve at ringe til dem imorgen. Mit endelig spørgsmål til jer, er så om i kender nogle, som kender nogle som har forstand på dette, og som kunne give en hånd eller pege mig i den rigtige retning? 

mvh. Peter  

Fra Skive
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Fra  X-FLEX Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Det lyder som et spændende projekt. Jeg tror godt jeg kan hjælpe dig videre med at få ideen sat i produktion.
Jeg har mange års erfaring med fremtagning af produktion af forskellige elektronik produkter.
Bl.a. har jeg afbejdet en del med en tysk producent der producerer fotofremkaldelses automater.

Skriv eventuelt til mig på email: Morten@x-flex.dk, så kan vi tage en dialog om hvilke muligheder du har.

Vh Morten:-)

www.theBA.dk - morten@theBA.dk - 6161 0604

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)