Jeg har arbejdet i mange år med at lave service hos kunder.
Jeg har aldrig set det som set det som et problem.
Bor midt i Storkøbenhavn og at starte hos kunder indenfor tilpas afstand til kunden ser jeg ikke som et problem.
Der hvor man kan se det som et problem er hvis du forventer at man skal møde i Rødby kl 9.00 det kan give mig problemer med private gøre mål. Der kan man måske sige at man møder kl 10.00.
Men der er mange ting som spiller ind.
Og det er jo om man behandler sine medarbejder ordenligt. Det kan være.
Man flexer lidt hvis man har lange transport til kunder.
Det kan jo også være lidt bonus hvis man ligger på en fakturerings grad over 80 %
Arbejds kemi.
Der er mange ting som spiller ind.
Kender en som er IT supporter han fakturer 105% og hans kollegaer ligger på 60% og firmaet piver aldrig når han holder ekstra fri.
Der hvor jeg er i dag skal jeg udfører noget mellem 10 og 18.30 Men jeg styre alt selv ud over de kunder som jeg skal besøge den pågældende dag. Jeg er time lønnet men jeg skal også tænke på om det jeg arbejder også kan faktureres til kunden så de ikke brokker sig. Men jeg har heller ikke en chef som ringer og er efter mig hver dag. Jeg har på 1,5 år ikke haft en syge dag. 2 gange har jeg måtte ringe og sige at jeg har haft problemer med at nå nogle kunder den dag. Da jeg fik behov for at få nogle ekstra dage i forbindelse med et par weekender var det ikke noget problem at flytte rundt på mine besøg så det var muligt. Og de brugte 2 dage for at få det til at passe. Og de planer de kom med ville jeg være lidt presset men det skulle nås og det blev det også uden problemer.
Det gælder jo altid begge veje. Du vil som chef gå langt hvis jeg også vil gå langt for virksomheden. Og du får det samme retur med samme holdning. Men jeg bliver sur over at jeg skal møde langt pokker i vold, hvis du er den holdning at jeg skal blive på kontoret til kl. 17.00 og side og trille tommefinder i 30 min.