Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog - Mangler feedback og kritik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Rundt i verden
Tilmeldt 24. Nov 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

www.david-sylvest.dk er min blog som jeg hele tiden arbejder på at lave endnu bedre. Kom endelig med ideer, kritik, feedbkack i alle former. Jeg vil kun sætte pris på det :)


Mvh David

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Du lever livet på den fede måde og fin blog du har dig der.

Jeg læste lige et par af dine blogs, bla. den med hotellet i Tyrkiet. Syntes du måske i din måde at fortælle på, har en tendesn til... og så....og så......og så...... Hvis du forstår hvad jeg mener.

Det du oplever er jo spændende og der er mange vinkler på dette, men mangler at det bliver en smule levende.
Jeg mangler lidt at du formår at male billeder af det du gerne vil fortælle mig i min hjerne når jeg læser det du skriver. 

Et eksempel:

Det hotel eller bygning som den unge medarbejder fra det første hotel henviser dig til, hvad med at beskrive det du ser?
Er det nyt, gammelt, grønt, brunt, stort, lille osv.osv.

På den måde maler du billeder i vores fantasi hvilket gør din blog mere levende og meget mere spændende at læse.

Held og lykke fremover med dine eventyr... 

Fra Rundt i verden
Tilmeldt 24. Nov 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

og så... og så.... Jeg vil prøve at være mere ops på det!

Med hensyn til at beskrive min omgivelser er det noget jeg slet ikke har tænkt over, fordi jeg ved jo hvordan det ser ud. Jeg vil prøve at benytte mig mere af at beskrive min omgivelser fremover, tak for det :)

Tusind tak for dit feedback, det er rigtigt brugbart! :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)