Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla! eller Magento?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Hvad er nemmest at bruge, Joomla! eller Magento? jeg skal lave en webshop og jeg er fuldstændig grøn på området, så det skal være forholdsvist simpelt at gå til. Jeg ved godt at begge dele er svære, men hvilken er nemmest og mest brugervenlig? Jeg har god til og evne til at sætte mig ind i tingene gennem forskellige tutorials osv.

Jeg skal have 150+ produkter i min webshop, så jeg går ikke ud fra at wordpress + woocommerce er en mulighed.

mvh Emil

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil, 

Emil Frølund:

Jeg skal have 150+ produkter i min webshop, så jeg går ikke ud fra at wordpress + woocommerce er en mulighed.

Dette er dog ikke helt korrekt. Du kan sagtens bruge Wordpress + WooCommerce selvom du skal have 150+ produkter i din kommende webshop. Dét har ikke så meget at gøre med selve platformen, men hvor meget plads du har tilgængelig på dit webhotel. Men det er korrekt antaget, at Magento er bedre til større webshops. Dog kan du sagtens bruge Wordpress + WooCommerce. Der findes en del shop lavet i Wordpress + WooCommerce som har langt over 150+ produkter.

Dog er Wordpress + WooCommerce i min optik både det nemmeste, og mest brugervenlige valg. Ellers findes der selvfølgelig også Shopify som er meget brugervenligt, og som generelt er en lækker platform. Dog er Shopify abonnementsbaseret, i modsætning til Magento, Wordpress, og Joomla. 

Held og lykke med dit projekt!

Mvh, 

Retro Media

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Af de to ville jeg gå videre med Magento, fordi at det har flere funktioner. Men når det så er sagt, så ville jeg også anbefale dig at kigge lidt på PrestaShop også?

- Det har alt hvad du skal bruge, og det er nemt at arbejde med.

Held og lykke med projektet.

Frank

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver mig frem med PrestaShop, det ser lovende ud :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)