Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IVS stiftrelse gratis personligt fremmøde København

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu hører jeg ikke til de varme tilhængere af IVS til alt. Ofte vil jeg lige så gerne anbefale personlig virksomhed til den start - VSO eller det direkte spring ud i ApS - men for de med risiko og behovet for IVS og uden penge til mere, så er det nu muligt at få kendt advokatfirma til at klare alle papirer og råd gratis. Hvor meget råd der ligger i det ved jeg ikke, men der er i alle fald krav om personligt fremmøde

Inden beslutning skal man dog selv sætte sig ind i IVS som absolut ikke er helt gratis at drive, læs gerne http://johnhannover.blogspot.dk/2013/05/ivrkstterselskab-eller-ivs-ogsa-kaldet.html som klæder lidt på men så:

Folk der ønsker IVS og kan møde personligt op i København med legitimation og få hele stiftelsen med alle dokumenter og rådgivning gratis nu hos Stakemann law - Godt tilbud http://stakemannadm.dk/index.php/da/ivs    (Personligt fremmøde rimeligt af hensyn til hvidvaskningslovgivning) 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

"Gratis" betyder som regel, at man (eller andre) betaler på anden vis Cool

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Personligt er jeg altid på lur når man får tilbud, fast pris på dit og fast pris på dat. Jeg er opvokset hos advokatbranchens store drenge og fælles for dem alle er at de ikke yder den slags "useriøse" aftaler til alle og enhver. Korrekt og ordentlig rådgivning forudsætter et indgående kendskab til kunden og kundens behov- også selvom det "kun" drejer sig om stiftelse af et selskab, og derfor kan korrekt og ordentlig rådgivning kun i sjældne tilfælde ydes gratis.

Hvis der endelig ydes gratis rådgivning så er det interessetimer og man lægger sjældent alle kort på bordet. Oftest vil man nøjes med at vække kundens interesse for emnet.

Om stakemann er anderledes ved jeg ikke men jeg tillader mig at gå ud fra at der ikke er nogen i den branche der gør ret meget for "deres blå øjnes skyld" så personligt ville jeg nok benytte mig af nævnte tilbud hvis jeg på baggrund af grundigt forarbejde positivt vidste at et IVS er vejen frem.

BR

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

ikke uening Ejendomsinvestor - men et par fra andre steder har dog med glæde brugt dette. Jeg tror, som jeg også skrev i min indledende skriv, at man selv skal være sikker på at IVS er det man vil - men er man det, så er det her jo en relativ nem måde at være sikker på at alle papirer - givet alle i ren standard version er med - og korrekt indsendt - ganske gratis

Tanken er givet, at Stakemann så regner med at visse af dem kan forsætte som kunder på andet vis og ham jeg kender lidt, som har fået stiftet - følte det var let og han var ret afklaret inden

IVS er ikke løsningen for alle gratis eller ej - men frem for måske selv at klare det og lave en fejl der forsinker, så ville jeg pege på denne gratis mulighed gennem et normalt anerkendt advokatselskab 

Der var i øvrigt ikke andre tricks i det for den person, Det blev stiftet, ejerbog og øvrige dokumenter osv (sikkert hverken være eller bedre end så mange andre standard) afleveret gratis

(og ja nogen finansierer jo driften af Stakemann men gratis for at få nye kunder er nu ikke så helt ukendt) (og gebyr til styrelsen betaler man naturligvis)

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er slet ikke uenige Smile

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)