Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Referencer søges - Billig remarketing sælges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino


Jeg mangler nogle super gode referencer fra et par kunder fordi, at jeg er gået i gang med at bygge en ny hjemmeside til mit forhåbenligt kommende marketings firma. Jeg vil i dette tilbud gerne sætte din kommende remarketing kampagne op på Facebook i håb om at få en positiv reference retur, som jeg gerne må bruge på min hjemmeside. 

Kort omkring remarketing:

Remarketing er en form for markedsføring, hvor du kan nå ud til potientielle kunder, der har været inde på din webshop eller hjemmeside. Det klassiske eksempel for en webshop er, hvis en kunde vælger at ligge en vare i kurven og derefter bliver forstyrret og forlader webshoppen. Normalt vil denne kunde højst sandsynligt være tabt, men med remarketing annoncer via Facebook, vil denne kunde begynde at se annoncer for webshoppen på Facebook. Det bedste ved denne form for markedsføring er, at den oftest kan betale sig selv hjem flere gange. Du kan evt. læse denne artikel hvor remarketing annoncer konvertere med 16% på en webshop.

Dette vil jeg gerne tilbyde dig:

- En diolog omkring din remarketing kampagne før start (Hvad vil du gerne opnå? Alle dine mål bliver fastlagt) 

- Opsætning af 10-15 sider der skal være remarketing på (Dette kan være bestemte sider, kategorier, produkter, kurven eller en del i checkout fasen)

- Opsætning af min. 6 annoncer på Facebook (Jeg giver mit bud på nogle annoncer, samt mulighed for hvordan du kan splitteste dine egne remarketing annoncer)

- Afslutnigsvis sparing (Råd omrking prissættelse af annoncerne samt fremtidig udvikling) 
 

Samlet pris: 2000 kroner


Stil meget gerne uddybende spørgsmål enten i kommentarererne nedenfor, eller ved at sende mig en besked her på amino. 

Jeg glæder mig til at høre fra dig,

mvh Gustav 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg begyndt at arbejde med de første kunder. Der er dog stadigvæk plads til flere, så hvis du gerne vil have lavet en billig remarketing kampagne så kontakt mig her på Amino. 

Mvh Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)